دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش کروس به قرعه رئال؛ از این بدتر نمی شد

پس از کنایه زنی به یوفا؛ واکنش کروس به قرعه رئال؛ از این بدتر نمی‌شد؛ ستاره آلمانی رئال معتقد است برخورد به پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بدترین قرعه ممکن بود.

واکنش کروس به قرعه رئال؛ از این بدتر نمی‌شد

به گزارش ورزش، روز گذشته برای اولین بار در تاریخ قرعه کشی لیگ قهرمانان، شاهد این بودیم که مراسم لغو شد و دوباره قرعه کشی از ابتدا صورت گرفت. به دلیل اشتباه صورت گرفته در هنگام قرعه کشی و اعتراض باشگاه ها، یوفا تصمیم گرفت تا قرعه کشی نخست را ابطال کرده و سه ساعت بعد دوباره قرعه کشی را از ابتدا انجام دهد.

رئال در ابتدا به بنفیکا برخورد کرده بود ولی در قرعه کشی دوم مشخص شد که باید به مصاف پی اس جی برود.

واکنش کروس به قرعه رئال؛ از این بدتر نمی‌شد

تونی کروس ستاره آلمانی رئال پیش از قرعه کشی دوم در حساب توئیتر خود نوشت:« پیش بینی شما از قرعه کشی مجدد چه است؟»

او پس از مشخص شدن قرعه رئال با انتشار ویدیویی در وبسایت آکادمی فوتبال خود به تجزیه و تحلیل آن پرداخت و گفت:« امیدوارم که این بار سورپرایزی(در مورد قرعه کشی) در کار نباشد و به موقع برای نظر دادن درباره قرعه‌‌کشی آمده باشم. معتقدم این سخت ترین قرعه ممکن بود و پی اس جی حریف بسیار دشواری است. از آن دست بازی هایی که هر بازیکنی منتظر حضور در آن است و باید بهترین فوتبال مان را بازی کنیم. ببینیم چه خواهد شد ولی در نهایت ما رئالیم و عادت به حضور در چنین دیداری هایی داریم. به خودمان ایمان داریم و می توانیم به یک چهارم نهایی صعود کنیم.»

واکنش کروس به قرعه رئال؛ از این بدتر نمی‌شد

کروس ادامه داد:« فعلا تا بازی رفت زمان زیادی باقیمانده و باید این موضوع را فراموش کنیم. در لالیگا روند خوبی را طی می کنیم و تمرکز باید روی بازی بعدی باشد. با کسب سه امتیازها به هدف مان یعنی قهرمانی نزدیک تر می شویم. فعلا لالیگا مهم است و سپس به لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋