دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آیا شاهین از لیگ یک اخراج می شود؟

تیم شاهین شهرداری بوشهر با وجود عدم حضور در بازی با مس کرمان از هفته دهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور کنار گذاشته نمی شود.

آیا شاهین از لیگ یک اخراج می شود؟

به گزارش ورزش،  فریبرز محمود زاده – مسئول برگزاری بازی های لیگ یک در مورد سرنوشت این دیدار گفت: « گزارشی را تهیه و امشب یا فردا به کمیته انضباطی و دبیر فدراسیون فوتبال تقدیم می‌کنیم. از کمیته انضباطی هم انتظار داریم که اشد مجازات را در این مورد در نظر بگیرد. از مدیریت مجموعه استان شدیدا گلایه داریم که چرا مشکلات را به این نقطه می‌رسانند که هویت مسابقات زیر سوال برود؟ »

فریبرز محمود زاده هم چنین در مورد اخراج شاهین از جدول بازی های لیگ یک و برگزای بازی ها با حضور 17 تیم اظهار نظر کرد و گفت: « الان نمی‌توانیم در این مورد صحبت کنیم. باید گزارش این بازی را مکتوب و به کمیته انضباطی ارسال کنیم. بعد از نظر و رای این کمیته می‌توان در خصوص این مساله صحبت کرد.»

اما این اتفاق رخ نخواهد داد به این خاطر که طبق قانون تیمی که در دو بازی به صورت متوالی یا متناوب بدون دلیل موجه غیبت کند از جدول بازی ها کنار گذاشته می شود در حالی که عدم حضور شاهین در کرمان برای دیدار با مس اولین غیبت تیم شاهین در فصل جاری باز ی ها محسوب می شود. آخرین تیمی که به این بهانه از جدول بازی های لیگ کنار گذاشته شد تیم اتکا گلستان بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋