دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جلسات کارگروه VAR؛ دوباره استارت می خورد

جلسات کارگروه VAR؛ دوباره استارت می خورد

جلسات کارگروه VAR در فدراسیون فوتبال که در یکی دو ماه اخیر متوقف شده بود بار دیگر از سر گرفته می شود تا این پروسه از سوی فدراسیون فوتبال دنبال شود.

به گزارش ورزش، کارگروه VAR بعد از برگزاری نشست های اولیه و هم چنین مذاکره با فیفا اعلام کرد مجهز کردن استادیوم ایران به تکنولوژی کمک داور وید ئویی بین 15 تا 18 ماه زمان خواهد برد و این بدین معنی است در فصل جاری با هر سرعت العملی شاهد بهره برداری از این تکنولوژی در بازی های لیگ برتر نخواهیم بود. در یکی دو ماه اخیر شائبه های به وجود آمده میان فدراسیون فوتبال و شرکتی که برای ورود VAR با آن وارد مذاکره شده موجب شد تا جلسات کار گروه متوقف شود اما به تازگی این مشکلات حل شده است و جلسات کار گروه هم دنبال خواهد شد تا در اجرای این پروسه در استادیوم های ایران بیش از این توقف ایجاد نشود.

فدراسیون فوتبال در تلاش برای برگزاری دیدار ایران – کره جنوبی با حضور کمک داور وید ئویی بود و حتی تجهیزات آن را وارد استادیوم آزادی کرد اما مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب شد تا در این بازی VAR به صورت آفلاین مورد استفاده قرار گیرد.

به دنبال از سر گیری جلسات کارگروه VAR در فدراسیون فوتبال در بهمن ماه جاری در تهران کلاس آموزشی برای کمک داوران وید ئویی از سوی فیفا برگزار می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋