دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مخالفت PSG با جدایی ستاره پرحاشیه

مخالفت PSG با جدایی ستاره پرحاشیه

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن تمایلی به جدایی مائورو ایکاردی از این تیم نداد.

به گزارش ورزش، مائورو ایکاردی، مهاجم پرحاشیه و آرژانتینی پاری سن ژرمن در این فصل در 18 بازی در تمام رقابت‌ها سه گل به ثمر رسانده و یوونتوس علاقمند است او را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه جذب کند. اما حواشی فراوان این بازیکن باعث شده اخباری در مورد عدم تمایل پاریس به حفظ مائوریتو منتشر شئد. حالا مائوریسیو پوچتینو در مورد این اخبار و مدیریت در مورد بازی دادن به جیجی دوناروما و کیلور ناواس صحبت کرده است.

 

مخالفت PSG با جدایی ستاره پرحاشیه

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "ما هفت بازی در این ماه انجام دادیم، کیلور ناواس مقابل نانت اخراج شده و در نتیجه مقابل سنت اتین محروم بود. آنها هر کدام پنج یا چهار بازی انجام داده اند، بنابراین ما به هر دو دروازه بان تیم خود اعتماد داریم.

 

احتمال جدایی مائورو ایکاردی و انتقال به یوونتوس؟ لحظه مناسبی برای صحبت در مورد نقل و انتقالات نیست، ما باید سال را به بهترین شکل  به پایان رسانده و روی این هدف تمرکز کنیم. با این حال ما از ایکاردی راضی هستیم و امیدواریم او بتواند در کنار ما باقی بماند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋