دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ اولین بازی دنی آلوز برای بارسلونا (عکس)

دنی آلوز برای جام مارادونا و بازی برابر بوکا در فهرست بارسا قرار گرفت و فردا در ترکیب تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش ورزش، بارسلونا در بحرانی ترین روزهای چند دهه اخیر خود قرار دارد و پس از تساوی روز گذشته در زمین اوساسونا، فاصله اش با رئال صدرنشین به 18 امتیاز افزایش یافت ضمن اینکه یک بازی عقب افتاده برابر سویا نیز باید برگزار کند.

آبی اناری ها پس از شکست سنگین از بایرن با لیگ قهرمانان نیز وداع گفتند و امروز حریف شان در پلی آف لیگ اروپا مشخص می شود.

رسمی؛ اولین بازی دنی آلوز برای بارسلونا (عکس)

بارسا هفته بعد در لالیگا باید به مصاف الچه برود اما پیش از این بازی باید به ریاض عربستان برود تا فردا در مصاف با بوکاجونیورز جام مارادونا را برگزار کند. دیداری برای یادبود اسطوره فوتبال دنیا دیه گو مارادونا که سال گذشته از دنیا رفت. مارادونا در دوران فوتبالش پیراهن هر دو تیم را به تن کرده بود.

رسمی؛ اولین بازی دنی آلوز برای بارسلونا (عکس)

ژاوی هرناندز فهرست تیمش برای بازی با بوکا را اعلام کرد که در آن نام دنی آلوز نیز دیده می شود. ستاره برزیلی که چند هفته پیش رسما به بارسلونا بازگشت، تا دوم ژانویه و بازی با مایورکا قادر به همراهی بارسا نیست ولی در بازی دوستانه برابر بوکا مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت و در فهرست نیز قرار گرفته است.

در این فهرست اما سرجی روبرتو، دیپای، پدری، آنسو فاتی، سرخیو آگوئرو و مارتین برایثویت به دلیل مصدومیت و بیماری غایب هستند.

گییم هایمه، ماتئوس، میکل مارمول، کوماس، آلوارو سانز، الیاس و ژوتگلا از تیم های پایه بارسا نیز به ریاض خواهند رفت. تمرین امروز بارسا ساعت 20 خواهد بود و ژاوی 45 دقیقه زودتر در نشستی خبری شرکت خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋