دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حاج ملک به چرخه قضاوت لیگ بازگشت

در یکی از حساس‌ترین بازیهای هفته؛ حاج ملک به چرخه قضاوت لیگ بازگشت؛ حمید حاج ملک پس از دوری طولانی از قضاوت بازی‌های لیگ، مسابقه حساس گل‌گهر و فولاد را قضاوت خواهد کرد.

حاج ملک به چرخه قضاوت لیگ بازگشت

به گزارش ورزش، اسامی داوران در هفته دهم توسط سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد که نکات قابل توجهی از آنها دریافت می‌شود. در این هفته‌ها اشتباهات داوری به بحث اول فوتبال کشور تبدیل شده و حساسیت‌های زیادی نسبت به تصمیمات داوران در زمین و حتی انتخاب آنها برای بازی‌ها وجود دارد.

نکته جالب هفته دهم لیگ ایران بازگشت حاج ملک، داور سرشناس فوتبال ایران است. پیش از شروع رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال طبق روال هرسال از داوران تست آمادگی جسمانی گرفته شد تا نفرات مختلف بتوانند جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورند اما برخی داوران در این تست رد شدند و چندهفته‌ای برای رسیدن به فرم ایده‌آل و پیدا کردن جواز حضور در لیگ برتر صبر و تمرین کردند.

در لیست مردود شده‌های تست آمادگی جسمانی نام حمید حاج ملک داور ۴۰ ساله ایران به چشم می‌خورد و او نتوانست جواز حضور در لیگ را از ابتدا به دست آورد و حالا با توجه به وضعیت عجیب و غریب و حساس داوری لیگ او به چرخه داوران بازگشته است.

حاج ملک با بازی حساس گل‌گهر و فولاد به میادین برمی‌گردد. بدون شک با توجه به بالانشینی گل‌گهر و تلاش فولاد برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر دیدار حساسی پیش روی این داور خواهد بود و باید دید بازگشت او که در ابتدا مردود شده بود باعث بهتر شدن کیفیت داوری می‌شود یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋