دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کینگ کازو تا شصت سالگی بازی می کند؟

مقصد یک تیم دسته چهارمی؛ کینگ کازو تا شصت سالگی بازی می‌کند؟؛ کازیوشی میورا، ستاره 54 ساله فوتبال ژاپن، همچنان مشتاق ادامه حضور در مستطیل سبز است.

کینگ کازو تا شصت سالگی بازی می‌کند؟

به گزارش ورزش، میورا که در سن 54 سالگی هنوز به فوتبالش ادامه می‌دهد به رسانه‌های محلی گفته که هنوز اشتیاق بسیاری برای بازی دارد و پیشنهاداتی را دریافت می‌کند. 


میورا که در ژاپن به نام کینگ کازو شناخته می‌شود امسال توانست رکوردش به عنوان مسن‌ترین فوتبالیست ژاپنی را بهبود ببخشد و در جی لیگ با پیراهن یوکوهاما اف سی به میدان رفت. 


اما دقایق حضور این بازیکن در زمین چندان زیاد نبود و تنها یک دقیقه در این فصل بازی کرد و تیمش نیز در نهایت در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت. 


او حالا چالش جدیدی را مدنظر دارد و پیشنهاداتی را از دو تیم دسته چهارمی دریافت کرده که می‌تواند با آنها قرارداد ببندد. 


میورا می‌گوید که یوکوهاما اف سی نیز پیشنهاد تمدید قراردادی را به او ارائه کرده اما این بازیکن تصمیم دارد قراردادی را با تیمی به امضا برساند که چشم انداز مشخصی دارد. 


میورا که در حال تمرین در اوزاکا است تا آمادگی‌اش را حفظ کند در مصاحبه‌ای گفت:« من در 10 سال گذشته گفته‌ام که اگر تیمی باشد که من را بخواهد و به من نیاز داشته باشد، بدون توجه به این که در چه دسته‌ای توپ می‌زند به این تیم خواهم پیوست و هنوز هم نظرم تغییر نکرده است. تا زمانی که اشتیاق بازی داشته باشم به این کار ادامه می‌دهم و هنوز این شور و شوق را دارم. اگر باشگاهی فقط بخواهد من را جذب کند، احساس خوبی از این بابت نخواهم داشت. بهتر است به باشگاهی با چشم انداز مشخص بروم.»


میورا که در ماه فوریه 54 ساله خواهد شد اعلام کرده که قصد دارد تا سن 60 سالگی به حضورش در میادین فوتبال ادامه دهد. 


او یکی از بازیکنان شناخته شده ژاپن در دهه 1990 بوده و وقتی جی لیگ در سال 1993 راه اندازی شد، نقش مهمی در شناخت و پیشرفت این ورزش در این کشور آسیایی ایفا کرد.. 


میورا در سال 1982 از ژاپن به برزیل رفت  و قراردادی را با سانتوس به امضا رساند تا در سال 1986 اولین بازی رسمی‌اش را با پیراهن این تیم انجام دهد. 


او در سال 1990 برای اولین بار پیراهن تیم ملی ژاپن را به تن کرد و با این که 55 گل در 89 بازی برای آنها به ثمر رسانده بود از فهرست نهایی این تیم برای جام جهانی 1998 خط خورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋