دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شهباززاده مقابل استقلال هم نیمکت نشین می شود؟

یک تصمیم سخت دیگر پیش روی نویدکیا؛ شهباززاده مقابل استقلال هم نیمکت نشین می‌شود؟؛ انتخاب نکردن سجاد شهباززاه سخت ترین تصمیم محرم نویدکیا در دو بازی اخیر تیمش برابر گل گهر و سپس نفت ابادان بوده است.

شهباززاده مقابل استقلال هم نیمکت نشین می‌شود؟

به گزارش ورزش، از همان ابتدا هم می‌شد حدس زد که خرید شهریار مغانلو با توجه به ویژگی‌های مشترکی که میان سبک بازی شهباززاده و مهاجم فصل گذشته پرسپولیس وجود دارد، کار محرم نویدکیا برای انتخاب بازیکنان در آرایش 3-3-4 را با چالش مواجه خواهد کرد و حالا چند هفته‌ای می‌شود که سرمربی سپاهان با این مشکل مواجه شده است.


در هفته های ابتدایی فصل سجاد شهباززاده به عنوان وینگر چپ در کنار شهریار مغانلو که انتخاب اول کادر فنی تیم برای حضور در خط آتش تیم بوده است، انتخاب می‌شد، اما از دیدار برابر گل گهر شاهد خروج غیرمنتظره سجاد شهباززاده از ترکیب اصلی بوده ایم؛ اگرچه سجاد در دقیقه 46 مصاف با گل گهر و همینطور 68 دیدار برابر نفت آبادان به زمین آمد و موفق شد در مصاف با شاگردان امیرقلعه نویی هم برای دانیال اسماعیلی فر موقعیت گلزنی ایجاد کند.


با این حال یکی از دردسرهای نویدکیا در فصل جدید همچنان در بخش تهاجمی تیم انتخاب نفرات برتر است. او فصل را با محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو آغاز کرد و در ادامه فرشاد احمدزاده جایگزین حسینی شد؛ تغییری که جواب نداد تا در ادامه فرشاد احمدزاده در پست وینگر چپ جایگزین شهباززاده شود که بیشتر بازیکنی با خصوصیات تمام کنندگی به شمار می رود تا داشتن قدرت تکنیکی و حمل توپ بالا که بتواند در کناره های زمین هم به تیمش کمک کند.


حالا در آستانه دیدار برابر استقلال بار دیگر محرم نویدکیا باید به این موضوع فکر کند و تصمیم بگیرد که آیا می خواهد به شهباززاده که در دو بازی اخیر مقابل استقلال دو گل زده و لیگ بیست و یکم هم همین تعداد گلزنی داشته بازی بدهد یا همچنان به شهریار مغانلو که او هم در این فصل آمار مشابهی با شهباززاده دارد، بازی خواهد داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋