دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لحظه به لحظه با قرعه کشی لیگ قهرمانان

لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان

در انتظار چرخش گوی‌های سرنوشت ساز؛ لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان؛ قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار می شود و در اینجا اخبار مربوط به این مراسم را دنبال می کنیم.

به گزارش ورزش، از صبح امروز چشم ها به نیون سوئیس دوخته شده است. جایی که قرار است از ساعت 14:30 به وقت تهران قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود. با توجه به نحوه قرارگیری تیم ها در رتبه های اول و دوم گروه هایشان، احتمال تقابل تیم های بزرگ در این مرحله و برگزاری دیدارهای فوق العاده مهم بسیار زیاد است.

چهره 16 تیم راه یافته به این مرحله مشخص شده است و هر 4 نماینده انگلیس راهی این مرحله شده اند و آنها تنها کشوری هستند که این تعداد تیم در این دور دارند. اسپانیایی ها نیز با 3 تیم دومین کشور پرسهمیه محسوب می شوند و ایتالیا در کنار فرانسه و پرتغال با 2 تیم، در رده بعدی قرار دارند.

منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس 8 تیمی هستند که به عنوان تیم اول راهی این مرحله از رقابت ها شده اند و پاریس سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، اینترمیلان، بنفیکا، ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز تیم های دوم صعود کننده محسوب می شوند.

طبق قوانین، تیم هایی که از یک کشور هستند، در این دور با هم روبرو نمی شوند و تیم هایی که در دور گروهی با یکدیگر همگروه بوده اند نیز در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم نخواهند رفت. 

در اینجا اخبار لحظه به لحظه از قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دنبال می کنیم:

12:40- با توجه به اینکه منچستریونایتد و پاریس در دو گلدان متفاوت حضور دارند، احتمال تقابل مسی و رونالدو در این مرحله وجود دارد.

لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان


12:30- دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی در تاریخ های 5-6 آوریل (16 و 17 فروردین 1401) و بازی های برگشت نیز در تاریخ 12-13 آوریل (23 و 24 فروردین 1401) برگزار می شود.
تاریخ برگزاری دیدارهای رفت نیمه نهایی نیز 26-27 آوریل (6 و 7 اردیبهشت 1401) و زمان انجام مسابقات برگشت 3-4 می (13 و 14 اردیبهشت 1401) خواهد بود. دیدار فینال نیز 28 مه 2022 (شنبه 7 خرداد) در سن پترزبورگ روسیه برگزار می شود.

لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان


12:20- پس از مشخص شدن برندگان مرحله یک هشتم نهایی، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی در روز جمعه، 18 مارس (27 اسفند) برگزار می شود. در این قرعه کشی هیچ استثنایی وجود ندارد و برخلاف مرحله یک هشتم نهایی، تیم های یک کشور می توانند مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان


12:12- بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی در 4 روز و تاریخ های 26 و 27 بهمن و 3 و 4 اسفند برگزار می شود تا در هر روز، 2 دیدار از این مرحله انجام شود. دیدارهای برگشت نیز در تاریخ های 17، 18، 24 و 25 اسفند به انجام خواهد رسید.

لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان


12:05- دیدار فینال رقابت های امسال لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم گازپروم آرنای در شهر سن پترزبورگ روسیه در تاریخ 7 خرداد 1401 برگزار خواهد می شود. این هم از توپ دیدار فینال که به تازگی از آن رونمایی شد.

لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان


11:25- از آنجایی که تیم های هموطن و تیم هایی که در مرحله قبل همگروهی بوده‌اند با یکدیگر روبرو نمی شوند، در نتیجه چلسی به مصاف سه تیم هموطنش یعنی منچسترسیتی، منچستر یونایتد و لیورپول و تیم همگروهش یعنی یوونتوس نمی رود. در نتیجه مدافع عنوان قهرمانی تنها با یکی از 4 تیم رئال مادرید، بایرن مونیخ، آژاکس و یا لیل روبرو می شود.

لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان


11:15- در مرحله یک هشتم نهایی تیم هایی که به عنوان صدرنشین راهی این مرحله شده اند، در بازی برگشت میزبان هستند. همچنین در این مرحله قانون گل زده در خانه حریف وجود ندارد. یعنی پس از اینکه در پایان دو بازی رفت و برگشت دو تیم با هر نتایجی به تساوی برسند، راهی وقت های اضافه شده و در صورتی که تیم برنده نیز در 30 دقیقه اضافی مشخص نشود، ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می کند.

لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان


11:10- قرعه محتمل برای رئال مادرید و بایرن مونیخ به ترتیب با 32.3 درصد و 21.3 درصد تقابل با چلسی مدافع عنوان قهرمانی است.


11:06- در این جدول شانس برخورد تیم ها را مشاهده می کنید. روی کاغذ، قرعه سختی در انتظار چلسی و اینتر خواهد بود.

لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋