دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیام چالهان اوغلو به میلان: اینتر متوجه کیفیتم شد

پیام چالهان اوغلو به میلان: اینتر متوجه کیفیتم شد

هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، پس از صدرنشینی این تیم پیامی برای تیم سابقش فرستاد.

به گزارش ورزش، اینتر شب گذشته موفق شد در هفته هفدهم رقابت‌های ایتالیا با نمایشی درخشان و با به ثمر رساندن چهار گل از سد کالیاری عبور کند.

این تیم حالا با یک امتیاز بیشتر از میلان، رقیب همشهری، در صدر جدول رقابت‌های سری A قرار گرفته است.

چالهان اوغلو که یکی از گلزنان بازی شب گذشته بود پس از پایا ن این دیدار به DAZN گفت:« من از این که اینجا هستم بسیار خوشحالم. این باعث افتخار من است. من می‌خواهم از این تیم تشکر کنم چون آنها متوجه کیفیت من شدند و کمک کردند تا به بازیکن مهمی تبدیل شوم. بنابراین من تمام تلاشم را برای این باشگاه به کار می‌گیرم. از هواداران اینتر هم تشکر می‌کنم، چون آنها همیشه پشت من هستند. حضوردر اینتر باعث افتخار است.»

 

پیام چالهان اوغلو به میلان: اینتر متوجه کیفیتم شد

 

میلان این هفته با گل دقایق پایانی زلاتان ابراهیموویچ از شکست برابر اودینزه گریخت و ناپولی نیز در خانه برابر امپولی شکست خورد تا اینتر با این نمایش خوب به صدر جدول برسد.

این بازیکن در این باره اظهار داشت:« ما بازی‌های خوب بسیاری ارائه کردیم، حالا در صدر جدول قرار داریم و این در حالی است که توپ و میدان در بسیاری از بازی‌های این فصل در دست ما بود، بنابراین توانستیم به جایگاهی برسیم که لیاقتش را داشتیم.»

دومین ضربه پنالتی این فصل که توسط لائوتارو مارتینز زده شده بود مهار شد، بنابراین این سوال به وجود آمده که چرا چالهان اوغلو پشت این ضربات قرار نمی‌گیرد؟

این بازیکن در این باره گفت:«  اجازه دهید که هیچ جنجالی درباره این پنالتی ایجاد نکنیم. من هم می‌توانیم در این ضربات اشتباه کنیم. ما یک تیم هستیم و همه در کنار هم قرار داریم. ما خیلی خوب بازی کردیم و لائوتارو امشب دو گل زد. تیم همیشه از هر چیزی مهم‌تر است.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋