دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اینتر 4 0 کالیاری: قهرمان دوباره صدرنشین شد

اینتر با پیروزی 4-0 مقابل کالیاری، بار دیگر به صدر جدول سری آ صعود کرد.

اینتر 4 0 کالیاری: قهرمان دوباره صدرنشین شد

به گزارش ورزش، شاگردان سیمونه اینزاگی که هفته‌ها پشت سر میلان و ناپولی قرار داشتند، سرانجام توانستند از لغزش‌های پیاپی این دو تیم استفاده کنند و امشب با برتری مقابل کالیاری به صدر جدول برسند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این کالیاری بود که در دقیقه 8 روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شد اما ضربه بلانووا را سمیر هاندانوویچ با یک واکنش خوب دفع کرد.

چهار دقیقه بعد نوبت میلان اشکرینیار بود که با یک حرکت انفرادی از خط دفاعی و شوتی سرکش، شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما ضربه او را کرانیو به هر ترتیب ممکن برگشت داد.

برتری بازیکنان میزبان ادامه پیدا کرد و پس از اینکه بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 29 قفل دروازه کالیاری باز شد. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه کالیاری بود که ارسال تند و تیز هاکان چالهان اوغلو را لائوتارو مارتینز روی تیر اول قطع و گل اول بازی را به نام خود ثبت کرد.

 

اینتر 4 0 کالیاری: قهرمان دوباره صدرنشین شد

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان اینتر بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 41، روی ارسال دامفریس و دخالت بارلا، چیزی نمانده بود که الکسیس سانچس گل دوم بازی را به ثمر برساند اما حضور به موقع دروازه بان کالیاری، مانع از گلزنی این مهاجم شیلیایی شد.

فشار حملات اینتر ادامه پیدا کرد و در دقیقه 43، یک ضربه پنالتی نصیب این تیم شد. دامفریس که روی پاس در عمق الکسیس سانچس صاحب موقعیت شده بود، توسط کرانیو در محوطه جریمه سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. لائوتارو پشت توپ قرار گرفت تا گل دومش در این دیدار را به ثمر برساند اما ضربه او به ثمر چپ را کرانیو به خوب دفع کرد و توپ برگشتی را هم بارلا به بیرون زد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم اینتری ها بهتر آغاز کردند و این بار خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 50 بود که روی ارسال عالی بارلا از سمت راست، الکسیس سانچس با یک والی تماشایی حساب کار را 2-0 کرد.

 

اینتر 4 0 کالیاری: قهرمان دوباره صدرنشین شد

 

چهار دقیقه بعد دامفریس با یک فرار خوب از سمت راست می توانست زننده گل سوم اینتر باشد اما ضربه محکم او را کرانیو با پا دفع کرد.

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد تا اینکه در دقیقه 66 اینتر به گل سوم رسید. چالهان اوغلو که با پاس الکسیس سانچس پشت محوطه جریمه کالیاری صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای تماشایی توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

 

اینتر 4 0 کالیاری: قهرمان دوباره صدرنشین شد

 

تنها دو دقیقه بعد لائوتارو گل چهارم را برای اینتر به ثمر رساند. این بار هم بارلا در نقش گلساز ظاهر شد و پاس عالی او به پشت مدافعان را لائوتارو به خوبی کنترل و با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد.

در دقایق باقی مانده اینتری ها به حملات شان ادامه دادند و می توانستند به گل های بعدی برسند اما واکنش های خوب کرانیو و بی دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکند و در نهایت بازی با همان 4 گل به سود اینتر به پایان رسید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋