دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یاران مجید حسینی کامبک بدی خوردند

گل های تیام دو بار پر پر شد؛ یاران مجید حسینی کامبک بدی خوردند!؛ یاران مجید حسینی مقابل بشیکتاش شکست خوردند.

به گزارش ورزش، تیم کایسری‌اسپور امشب در چارچوب هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه میهمان بشیکتاش در ورزشگاه وودافون پارک بود. یاران مجید حسینی که هفته گذشته با وجود 9 نفره شدن، با پاس گل این بازیکن 2-0 از سد  آنتالیااسپور گذشته بودند، امشب بدون امتیاز زمین بازی را ترک کردند.

یاران مجید حسینی کامبک بدی خوردند

مجید حسینی مثل بازی های قبل در ترکیب اصلی کایسری‌اسپور حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد اما نتوانست مانع از شکست دو بر صفر تیمش شود.

دیدار امشب در شرایطی برگزار شد که کایسری‌اسپور می توانست با غلبه بر بشیکتاش، از این تیم عبور کرده و به جمع تیم های میانه جدول وارد شود. مامه تیام در دقیقه 38 گل اول بازی را برای کایسری‌اسپور به ثمر رساند اما لارین در آخرین دقیقه از نیمه اول کار را به تساوی کشاند تا میزبان بازنده راهی رختکن نشود.

یاران مجید حسینی کامبک بدی خوردند

تیام یک بار دیگر در نیمه دوم (دقیقه 71) کایسری‌اسپور را پیش انداخت ولی بشیکتاش با یک کام بک رویایی توانست بازی را در دقایق پایانی به سود خود به پایان برساند. بازی تا دقیقه 84 با برتری یاران حسینی در جریان بود ولی میچی باتشوایی در دقایق 84 و 89 برای بشیکتاش گلزنی کرد و یالچین هم در دقیقه 6+90 یک گل دیگر برای میزبان زد تا کایسری‌اسپور با دست خالی زمین بازی را ترک کند.

یاران مجید حسینی کامبک بدی خوردند

یاران مجید حسینی کامبک بدی خوردند

با این نتیجه کایسری‌اسپور 19 امتیاز ماند و به رده چهاردهم جدول رده بندی سقوط کرد. بشیکتاش هم با 24 امتیاز تا رتبه هفتم خود را بالا کشید. ترابزون اسپور در حال حاضر با 39 امتیاز، صدرنشین سوپر لیگ ترکیه است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋