دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاری به بازگشت جرارد به آنفیلد نداشتیم

کاری به بازگشت جرارد به آنفیلد نداشتیم

ترنت الکساندر آرنولد:؛ کاری به بازگشت جرارد به آنفیلد نداشتیم؛ ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان لیورپول تاکید کرد بازیکنان این تیم کاری به بازگشت استیون جرارد به آنفیلد نداشتند.

به گزارش ورزش، دیروز تقابل دو تیم لیورپول و آستون ویلا از اهمیت خاصی برای مرسی سایدی ها برخوردار بود، زیرا استیون جرارد برای اولین بار از زمان حضور روی نیمکت به استادیوم تیم سابق خود آمده و البته با شکست 0-1 آنفیلد را ترک کرد. جرارد پیش از شروع مسابقه به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفته و از سوی آنها تشویق شد، اما ترنت الکساندر آرنولد مدعی شد این اتفاق تاثیری روی سبک بازی لیورپول در این دیدار نداشته است.

 

ترنت الکساندر آرنولد گفت: "به نظر من این مسائل تاثیری روی ما بازیکنان ندارد. من فکر می کنم هواداران ممکن است احساساتی شده باشند و حتی این حس ممکن است برای خود استیون جرارد نیز وجود داشته باشد. خب می دانید که ما مدت زیادی است که در عرصه فوتبال حضور داشته ایم و همه ما حرفه ای هستیم.

 

کاری به بازگشت جرارد به آنفیلد نداشتیم

 

اساسا کسب سه امتیاز مهم تر از احساسات ما است و اولویت برای همه بازیکنان موفقیت تیم خواهد بود. صادقانه بگویم که ما فقط روی کسب سه امتیاز متمرکز بودیم و شرایط هرگز تغییر نکرد. ما هرگز در مورد تقابل با استیون جرارد صحبت نکرده و حتی یک درصد هم روی این موضوع تمرکز نکردیم.

 

البته من فکر می‌کنم همه ما بازیکنان و کادر لیورپول در اعماق ذهن‌ خود می‌دانستیم که جرارد با استقبال خوبی از سوی هواداران در استادیوم آنفیلد روبرو خواهد شد، اما این اتفاق چیزی را برای ما در جریان مسابقه تغییر نداد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋