دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افشای کمیسیون نجومی رایولا از انتقال هالند

افشای کمیسیون نجومی رایولا از انتقال هالند

ادعای سان:؛ افشای کمیسیون نجومی رایولا از انتقال هالند؛ مدیر برنامه های ارلینگ هالند برای انتقال این بازیکن به تیمی دیگر، مبلغی باورنکردنی را به عنوان کمیسیون درخواست خواهد کرد.

به گزارش ورزش، ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، همچنان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می‌شود تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد. او بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد که در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت و همین موضوع کار مشتریان او را آسان می‌کند.

افشای کمیسیون نجومی رایولا از انتقال هالند

رایولا دو روز پیش در مصاحبه با اسپورت 1 و در مورد آینده ستاره نروژی گفت:« ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبالش بردارد و این کار را نیز انجام خواهد داد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد بعدی هالند باشند. سیتی در 8 سال اخیر 5 بار فاتح لیگ برتر شده در حالی که یونایتد یک بار هم قهرمان نشده است. وقتی ارلینگ راهی دورتموند شد، همه می دانستیم چنین روزی خواهد رسید و ماندنی شدن او طولانی نخواهد بود.»

او البته دیروز با تصحیح صحبت هایش متذکر شد:« چهار باشگاهی که در مورد آینده هالند ذکر کردم، فقط یک مثال بود که بگویم وقتی او جدا شود، به یکی از 15 باشگاه برتر اروپایی خواهد رفت. اکنون تمرکز ارلینگ فقط روی فوتبال است و هیچ مذاکره ای با هیچ باشگاهی وجود ندارد.»

افشای کمیسیون نجومی رایولا از انتقال هالند

طبق ادعای سان، انتقال هالند در تابستان 2022 قطعی است و رایولا برای این جا به جایی 50 میلیون یورو طلب خواهد کرد که درصدی را به آلف هالند پدر بازیکن پرداخت می کند.

سان همچنین نوشته است که فقط سیتی مشکلی برای پرداخت این کمیسیون ندارد و رئال، بارسا، یونایتد و چلسی احتمالا حاضر به پذیرش این رقم نجومی نخواهند شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋