دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استقلالی ها در انتظار یک چشمی ایده آل

استقلالی ها در انتظار یک چشمی ایده آل

روزبه چشمی در دیدارهای اندکی که در این فصل به میدان رفته عملکرد خوبی داشته ولی همچنان انتظارات از او بالاست.

به گزارش ورزش، هواداران استقلال خاطرات خوبی از روزبه چشمی در ذهن دارند. بازیکن باتجربه ای که توانایی بازی در چندین پست را دارد و به نوعی آچار فرانسه تیم فرهاد مجیدی محسوب می شود. یکی از دلایل مهمی که سرمربی آبی ها نام روزبه را در لیست خود قرار داد، استفاده از تجربه بالای او بود.

از آنجایی که از زمان اتمام لیگ قطر تا آغاز لیگ ایران فاصله زیادی بود، چشمی نتوانست در دیدارهای اول استقلال به آن آمادگی مدنظر خودش و کادرفنی برسد. ولی با گذشت هر هفته، این بازیکن به روزهای اوجش در استقلال نزدیک و نزدیک تر می شد.

در ذهن هواداران استقلال، نام روزبه چشمی با آن بازی های خوب و موثر در میانه میدان حک شده است. بازیکنی که به دلیل همین درخشش ها توانست در جام جهانی نیز به میدان برود و در جریان تنها پیروزی تیم کارلوس کی روش برابر مراکش یک بازی دیدنی را به نمایش گذاشت.

استقلالی ها در انتظار یک چشمی ایده آل

استقلالی ها در انتظار یک چشمی ایده آل

حالا هم خود روزبه چشمی و هم استقلال بیش از هر زمان دیگری به هم نیازمندند. آبی ها در میانه میدان به شدت خلاء یک بازیکن باتجربه را حس می کنند. مسئله ای که باعث انتقاد هواداران به عملکرد برخی از بازیکنان شد و هم اینکه خود چشمی برای بازگشت به دوران اوج و باز پس گیری اعتبارش در فوتبال ایران نیازمند درخشش با لباس آبی هاست.

هر چند شانس رخ دادن این فرصت اندک است ولی چشمی با هدف اثبات خود به کادرفنی تیم ملی سخت در تلاش است تا بتواند در ادامه رقابت های لیگ به همان سطح کیفی در سال 2018 بازگردد و بلکه شانس حضور در یک جام جهانی دیگر را نیز داشته باشد. برای این مقصود او نیازمند بازگشت به سطح ایده آلی است که هواداران نیز در انتظار آن هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋