دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فقط سردار نه، لیون به دنبال ستاره ناراضی یونایتد

مارسیال در راه بازگشت به خانه؛ فقط سردار نه، لیون به دنبال ستاره ناراضی یونایتد!؛ نام آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی منچستریونایتد در لیست خرید باشگاه لیون قرار گرفته است.

فقط سردار نه، لیون به دنبال ستاره ناراضی یونایتد

به گزارش ورزش، دیروز منابع متعددی خبر از توافق سردار آزمون، گلزن ایرانی باشگاه رنیت برای انتقالی چهار ساله به لیون دادند. قرارداد سردار با باشگاه روسی در پایان این فصل به اتمام می رسد و حتی احتمال دارد لیون با پرداخت مبلغی نه چندان هنگفت این بازیکن را در همین فصل زمستان به خدمت بگیرد.

 

اما برنامه های لیون برای تقویت خط حمله تنها مختص به جذب سردار نیست و حالا نشریه معتبر RMC مدعی شد باشگاه لیون قصد دارد در ماه آینده و در فصل نقل و انتقالات زمستانی، آنتونی مارسیال را به خدمت بگیرد.

 

فقط سردار نه، لیون به دنبال ستاره ناراضی یونایتد

 

آنتونی مارسیال به دنبال راهی برای پایان دادن به دوران ناامیدکننده خود در اولدترافورد بوده و به مدیران باشگاه اعلام کرده که می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه یونایتد را ترک کند. آنتونی مارسیال از نیمکت نشینی های متوالی در این تیم ناراضی بوده و انتظار ندارد شرایط با حضور رالف رانگنیک، سرمربی جدید یونایتد هم تغییر کند.

 

این مهاجم 26 ساله در این فصل تنها دو بار در لیگ برتر بازی کرده و فقط 67 دقیقه در لیگ قهرمانان در ترکیب یونایتد به میدان رفته است. آنتونی مارسیال فقط در برد خارج از خانه مقابل ویارئال در ترکیب ثابت یونایتد در این فصل بوده و تصور می کند این روند در نیم فصل دوم نیز ادامه خواهد داشت.

 

آنتونی مارسیال پیش از انتقال به موناکو در رده های پایه تیم لیون بازی کرده و در نهایت در سال 2015 و با درخواست لوییس فان خال راهی اولدترافورد شد. اما تعدد گزینه های هجومی در ماه های اخیر شرایط را برای حضور آنتونی مارسیال در ترکیب دشوار ساخته و به نظر فصل جدایی او بعد از شش سال فرا رسیده است.

 

فقط سردار نه، لیون به دنبال ستاره ناراضی یونایتد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋