دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

او نمی خواهد یک ژوکر صرف باشد (عکس)

مهاجم استقلال با انگیزه زیاد در تمرینات حاضر می‌شود و امیدوار است به ترکیب اصلی تیمش برسد.

به گزارش ورزش، امیرارسلان مطهری اگرچه در فصل جاری زیاد در ترکیب اصلی استقلال قرار نگرفته اما هربار با نظر فرهاد مجیدی به زمین رفته توانسته مثمرثمر واقع شود. 


مهاجم باتجربه آبی ها که شم گلزنی بالایی دارد، در بازی گذشته تیمش مقابل پیکان نیز در دقایق پایانی شانس حضور در زمین را پیدا کرد و چند دقیقه بعد از ورود به زمین دستگردی توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

او نمی‌خواهد یک ژوکر صرف باشد (عکس)


مطهری نشان داده از نظر شرایط بدنی و آمادگی در سطح بالایی قرار دارد اما امسال با توجه به ترافیک موجود در خط حمله کمتر در ترکیب اصلی قرار گرفته است؛ موضوعی که قطعا به مذاق این ستاره خوش نمی‌آید.


با این حال مطهری بدون هیچ اعتراضی سعی می‌کند در تمرینات و مسابقات خودش را به کادرفنی نشان بدهد و هر بار که از او خواسته شده به زمین برود، ‌بهترین نمایش را ارائه کرده است.


مهاجم استقلال این روزها در تمرینات هم با شرایط خوبی کارش را جلو می‌برد و امیدوار است با آمادگی و شرایطی که دارد مقابل سپاهان یکی از مردان فیکس استقلال باشد. البته که با حضور رودی ژستد در نوک حمله شاید مجیدی بخواهد بار دیگر از مطهری به عنوان تعویض طلایی استفاده کند اما او قطعا تمام تلاشش را به کار خواهد بست که دوباره در ترکیب اصلی آبی ها به میدان برود و برای تیمش مفید باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋