دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خودمان زندگی را برای بایرن مونیخ سخت کردیم

خودمان زندگی را برای بایرن مونیخ سخت کردیم

مانوئل نویر و توماس مولر، ستاره های آلمانی بایرن مونیخ در مورد دشواری های بازی برابر ماینتس صحبت کرده اند.

به گزارش ورزش، بایرن مونیخ در شرایطی در نیمه اول مقابل ماینتس بازنده به رختکن رفته بود که در نیمه دوم و با گل های کینگزلی کومان و جمال موسیالا به برتری دست یافته و صدرنشینی خود را استحکام بخشید. توماس مولر و مانوئل نویر، دو ستاره باتجربه بایرن مونیخ هم نظر بوده و معتقدند بایرن مونیخ در نیمه اول از آمادگی لازم برابر ماینتس برخوردار نبوده است.

 

توماس مولر گفت: "ما در نیمه اول زندگی را برای خودمان سخت کردیم، البته ما انسان هستیم و رخ دادن چنین اتفاقاتی طبیعی است. ماینتس در پیاده کردن سبک مورد نظر فوق العاده است. آنها تمام هفته برای بازی کردن در مقابل ما آماده شده بودند و شما می توانید این روند را در عملکرد دفاعی این تیم مشاهده کنیم.

 

خودمان زندگی را برای بایرن مونیخ سخت کردیم

 

در پایان ما می توانیم از کسب این پیروزی خوشحال بوده و با این حس به سوی تعطیلات آخر هفته برویم.  ما سه امتیاز بسیار مهم گرفتیم و البته ماینتس شرایط را برای ما دشوار کرد. آنها خیلی سریع واکنش نشان داده و کاملا آماده بودند. البته چنین بازی هایی پیش می آید و در پایان ما موفق به کسب پیروزی شدیم.

 

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ نیز در مورد این دیدار گفت: "ما خیلی آماده نبوده و از نظر فیزیکی سرحال نبودیم، پس در ابتدای مسابقه از ماینتس عقب افتادیم. اما در نیمه دوم ما واقعا بازی خودمان را انجام دادیم. می توان گفت که همه بازیکنان تیم به دنبال کسب پیروزی بودند و خوشبختانه به این هدف دست یافتیم. ما در آخرین هفته خود سه بازی قبل از تعطیلات زمستانی داشتیم. اولین بازی را پشت سر گذاشتیم و اکنون مشتاقانه منتظر دیدار مقابل اشتوتگارت و ولفسبورگ هستیم."

 

خودمان زندگی را برای بایرن مونیخ سخت کردیم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋