دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بدشانسی احمد موسوی در ثبت اولین پاس گل

بدشانسی احمد موسوی در ثبت اولین پاس‌گل

مدافع راست سابق استقلال در آستانه ثبت اولین پاس‌گل خود در لیگ بیست و یکم بود که با بدشانسی این اتفاق برای او رخ نداد.

به گزارش ورزش بعد از حضور فیکس در دیدار مقابل پیکان و سپس ورود به عنوان بازیکن تعویضی در مصاف با سپاهان، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا در دیدار برابر شهر خودرو به سید احمد موسوی از ابتدا میدان بدهد تا آمادگی این بازیکن را محک بزند؛ او در سومین بازی خود در لیگ بیست و یکم انگیزه زیادی برای درخشیدن و ثبت اولین پاس‌گل خود داشت.

موسوی که نقش پررنگی در فاز تهاجمی گل‌گهر داشت، در ابتدای نیمه دوم یک فرصت طلایی برای گلسازی پیدا کرد و توانست از کمند حسام پورهاشم مدافع چپ شهر خودرو بگذرد و ارسال خوبی روی دروازه مشهدی‌ها داشت.

این ارسال مدافع راست گل‌گهر در دقیقه 46 با خروج اشتباه میلاد فراهانی همراه شد تا توپ به سعید صادقی در مقابل دروازه خالی شهر خودرو برسد اما این بازیکن با ضربه‌ی خود توپ را در اختیار مدافعان شهر خودرو قرار داد و این‌چنین موسوی در ثبت اولین پاس‌گل خود در لیگ بیست و یکم ناکام ماند.

سید احمد موسوی  52 دقیقه در زمین بازی بود و سپس با تعویض تهاجمی قلعه‌نویی جای خود را به مرتضی تبریزی داد؛ او امیدوار است در بازی‌های آینده فصل بتواند طلسم‌شکنی کند و سرانجام در قامت گلساز برای گل‌گهر حاضر شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋