دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جلالی و لحظه شماری برای بازی در استقلال(عکس)

مدافع چپ استقلالی‌ها انگیزه زیادی دارد تا بتواند از نیم فصل دوم در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

به گزارش ورزش، ابوالفضل جلالی یکی از بدشانس ترین بازیکنان فصل جاری استقلال بوده است. این بازیکن که در نقل و انتقالات با امیدهای فراوان از سایپا راهی استقلال شد، در بدو ورود مصدومیتش اجازه نداد برای تیمش به میدان برود.


جلالی در آن مقطع مجبور به جراحی عضله زیر شکم خود شد و حالا بعد از طی کردن دوران نقاهت در تمرینات گروهی استقلال شرکت می‌کند.


قبل از شروع فصل البته کادرفنی استقلال با توجه به دوری طولانی مدت جلالی از میادین تصمیم گرفت نام این بازیکن را از لیست تیمش خارج کند و او دوباره از نیم فصل به فهرست بازیکنان برگردد. جلالی حالا چندروزی است تمرینات گروهی با تیمش را از سر گرفته و برای حضور در ترکیب لحظه شماری می‌کند.


این بازیکن چپ پا البته از نظر بدنی هنوز عقب است و باید با بدنساز تیم کار کند تا شرایط آرمانی گذشته را به دست بیاورد. از سوی دیگر او تا نیم فصل دوم قادر نیست برای استقلال بازی کند اما با انگیزه زیاد کارش را جلو می‌برد و امید دارد خیلی زود اولین بازی اش را برای آبی های پایتخت انجام بدهد.

جلالی و لحظه‌شماری برای بازی در استقلال(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋