دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توقف آ. ا. ک با میلاد، بدون حاج صفی و انصاری فرد

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان تساوی مقابل آستراس تریپولیس حضور کامل در زمین داشت.

توقف آ. ا. ک با میلاد، بدون حاج‌صفی و انصاری‌فرد

به گزارش ورزش، در ادامه بازی‌های هفته سیزدهم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، احسان حاج‌صفی را روی نیمکت می‌دید و کریم انصاری‌فرد را در لیست نفراتش نمی‌دید، از ساعت ۲۱ امشب به مصاف آستراس تریپولیس رده نُهمی رفت.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که طی دو هفته اخیر سوپر لیگ یونان به برتری رسیده بود، امشب نتوانست روند بردهای خود را ادامه بدهد و در دیداری که یک گل آنها پس از بازبینی ویدئویی مردود شد، به تساوی مقابل آستراس تریپولیس رضایت داد.

آ. ا. ک آتن در دیدار امشب مقابل آستراس تریپولیس به تساوی بدون گل رسید و ۲۷ امتیازی شد تا در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان بماند.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در دیدار امشب مقابل آستراس تریپولیس ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و دهمین بازی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ سوپر لیگ یونان را انجام داد.

احسان حاج‌صفی که پیش از این در ۹ مسابقه یک پاس گل داده بود، در دیدار امشب برابر آستراس تریپولیس تا پایان روی نیمکت حضور داشت و کریم انصاری‌فرد هم برای دومین بازی پیاپی به دلیل ابتلا به کرونا و دوری از تمرینات در فهرست آ. ا. ک آتن نبود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋