دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یکی از ۳ ایرانی آ. ا. ک بازی می کند

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در ترکیب این تیم مقابل آستراس تریپولیس حضور دارد.

یکی از ۳ ایرانی آ. ا. ک بازی می‌کند

به گزارش ورزش، دیدارهای هفته سیزدهم سوپر لیگ یونان امشب پیگیری می‌شود که در یکی از آنها، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱ امشب مقابل تیم رده نُهمی آستراس تریپولیس قرار خواهد گرفت.

میلاد محمدی پس از حضور ثابت در هشت هفته گذشته سوپر لیگ یونان و دادن دو پاس گل در این مدت، امشب هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی آ. ا. ک آتن مقابل آستراس تریپولیس است که در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند.

احسان حاج‌صفی، دیگر چپ‌پای ایرانی آ. ا. ک آتن که در مسابقه جام حذفی مقابل کیفیسیاس ۹۰ دقیقه در زمین بود و یک گل به ثمر رساند، در دیدار اخیرشان برابر پاناتینایکوس در لحظات پایانی به میدان رفت و امشب هم در بازی با آستراس تریپولیس نیمکت‌نشین است.

کریم انصاری‌فرد، دیگر ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک که در این فصل دو گل و یک پاس گل در ۱۱ حضورش در زمین داشته، امشب مقابل آستراس تریپولیس برای دومین مسابقه متوالی بخاطر ابتلا به کرونا و دوری از تمرینات حضور ندارد.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن هم‌اکنون ۲۶ امتیازی و تیم دوم جدول سوپر لیگ یونان است که فاصله ۶ امتیازی با تیم صدرنشین المپیاکوس دارد.

یکی از ۳ ایرانی آ. ا. ک بازی می‌کند

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋