دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ ساموئل اتوئو رئیس فدراسیون کامرون شد

ساموئل اتوئو، ستاره سابق فوتبال کامرون به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال این کشور انتخاب شد.

رسمی؛ ساموئل اتوئو رئیس فدراسیون کامرون شد

به گزارش ورزش، در سال های اخیر شاهد حضور برخی بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال در امور مدیریتی این رشته بوده ایم و حالا ساموئل اتوئو، اسطوره فوتبال کامرون نیز ریاست فدراسیون فوتبال این کشور را به عهده گرفته است. جالب اینجاست در همین ابتدای امر آزمون بزرگی پیش روی نهاد تحت هدایت ساموئل اتوئو خواهد بود و حدود یک ماه دیگر رقابت های جام ملت های آفریقا به میزبانی این نهاد برگزار خواهد شد.

 

رسمی؛ ساموئل اتوئو رئیس فدراسیون کامرون شد

 

تیم ملی کامرون در سال های اخیر دچار افت محسوسی شده و این تیم در جام جهانی 2018 نیز غایب بود. البته کامرون حالا به دور نهایی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 راه یافته و می تواند بعد از یک دوره غیبت دوباره طعم حضور در این تورنمنت را بچشد. اما اولین چالش بزرگ پیش روی ساموئل اتوئو و کادر مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال کامرون را باید برگزاری آبرومندانه رقابت های جام ملت های آفریقا و البته موفقیت فوتبال این کشور در خانه دانست.

 

ساموئل اتوئو که در دوران درخشان حرفه‌ای خود در تیم های بزرگی چون بارسلونا، اینتر و چلسی بازی کرد، حالا چالش دشواری پیش رو داشته و ریاست نهادی را برعهده خواهد گرفت که در مدت‌های اخیر به درگیری داخلی، سوء مدیریت و اتهامات فساد مالی آلوده شده و حالا ساموئل اتوئو و کادر مدیریتی او به دنبال حل این مشکلات خواهند بود.

 

رسمی؛ ساموئل اتوئو رئیس فدراسیون کامرون شد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋