دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فصل رویایی زکی پور ادامه دارد

19 دقیقه برای ساخت کامبک گل‌گهر کافی بود؛ فصل رویایی زکی‌پور ادامه دارد؛ مدافع چپ گل‌گهر در نقش بازیکن تعویضی درخشان حاضر شد و توانست نقش بسزایی در کامبک تیمش داشته باشد.

فصل رویایی زکی‌پور ادامه دارد

به گزارش ورزش میلاد زکی‌پور مدافع چپ جوان اما باتجربه گل‌گهری‌ها که در لیگ بیست و یکم در فرم ایده‌آلی قرار دارد و به صورت چرخشی با شایان مصلح در ترکیب تیم سیرجانی حضور پیدا می‌کند و هر گاه در زمین بوده، خط دفاعی حریفان را با نفوذها و ارسال‌های خود آزار داده، روز گذشته بار دیگر توانست حضوری موفق و مثمرثمر برای گل‌گهر داشته باشد.

او که از روی نیمکت دیدار با شهر خودرو را آغاز کرد، در دقیقه 52 به جای شایان مصلح آمد و از بدو ورود خود با دوندگی بالا، سعی کرد از پاشنه آشیل شهر خودرو استفاده کند و از سمت راست خط دفاعی شهر خودرو که نقطه ضعف این تیم در این فصل به شمار می‌رود، نفوذهای پیاپی داشت.

سرانجام این نفوذها و خلق موقعیت روی دروازه شهر خودرو در دقیقه 71 جواب داد و زکی‌پور توانست با یک پاس کات‌بک زیبا برای رضا شکاری سازنده گل دوم و برتری گل‌گهر باشد تا این‌چنین نخستین پاس‌گل خود در فصل جدید را به ثمر برساند؛ او پیشتر توانسته بود در این فصل گلی سه امتیازی و دیدنی را در مقابل فجرسپاسی شیراز رقم بزند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋