دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آریاکیا: زیباترین فوتبال را بازی می کنیم

هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم؛ آریاکیا: زیباترین فوتبال را بازی می‌کنیم؛ مدافع چپ آلومینیوم معتقد است تیمش در کنار کسب نتیجه نمایش خوبی ارائه می‌کند.

آریاکیا: زیباترین فوتبال را بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش، پوریا آریاکیا با اشاره به برتری آلومینیوم مقابل فجر سپاسی اظهار کرد: ما می‌دانستیم از این مسابقه چه چیزی می‌خواهیم از دقیقه یک برای رسیدن به هدفمان تلاش کردیم که خدا هم مزد زحمات ما را داد و پس از اینکه سه بار به تیرک زدیم، بالاخره موفق به گلزنی شدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

او ادامه داد: فجر فوتبال خیلی خوبی انجام داد و به نظرم جزو سخت‌ترین بازی‌های ما بود ولی ما همانطور که آقا رسول(خطیبی) تاکید داشت و نکات فنی لازم را گفته بود، می‌دانستیم مسابقه راحتی نداریم. از ابتدای فصل نام تیم‌های حریف اصلا برای ما تفاوتی نداشته و در همه بازی‌ها با تمام توان تلاش کردیم. شک نکنید اگر فجر را دست کم می‌گرفتیم، تنبیه می‌شدیم، اما با یک بازی خوب به سه امتیاز رسیدیم.

آریاکیا: زیباترین فوتبال را بازی می‌کنیم

مدافع چپ آلومینیوم که جزو نفرات موثر این تیم به حساب می‌آید و در این فصل یک گل به ثمر رسانده، درباره شوت زیبایی که مقابل فجر زد و تبدیل به گل نشد، ابراز کرد: خیلی دقت کردم که آن ضربه را گل کنم ولی حیف شد که این اتفاق نیفتاد. با این حال مهم برنده شدن تیم و سربلندی آلومینیوم است که خدا را شکر تا الان اتفاق افتاده و ادامه خواهد داشت.

آریاکیا با اشاره به جایگاه خوب این تیم در بالای جدول ابراز کرد: از اینکه چنین رتبه و امتیازی داریم، خوشحال هستیم و احساس غرور می‌کنیم، اما هر کسی مسابقات آلومینیوم را می‌بیند، علاوه بر کسب امتیاز متوجه می‌شود که ما زیباترین بازی را انجام می‌دهیم و با شایستگی در این رتبه هستیم.

مدافع چپ آلومینیوم در خصوص تقابل با نساجی در هفته دهم عنوان کرد: نساجی را هم مثل فجر دست کم نمی‌گیریم و با همه وجودمان کار می‌کنیم چون می‌دانیم که سه امتیاز این مسابقه برای حفظ شخصیت و جایگاه تیم چقدر اهمیت دارد. سال قبل دو بار در بدترین شرایط مقابل نساجی قرار گرفتیم ولی الان بهترین وضعیت را داریم و می‌خواهیم این تیم را شکست بدهیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋