دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پدری: جور نشد وگرنه برای رئال بازی می کردم

پدری: جور نشد وگرنه برای رئال بازی می‌کردم

خود رئال مادرید مرا نخواست؛ پدری: جور نشد وگرنه برای رئال بازی می‌کردم!؛ پدری آینده اش را در بارسلونا می بیند ولی اعتراف کرد که اگر در تست رئال قبول می شد دوست داشت برای این تیم بازی کند.

به گزارش ورزش، پدری، ستاره 18 ساله بارسلونا بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق در این تیم، نمایش تحسین برانگیزی در یورو 2020 داشت؛ او در نقش مغز متفکر تیم ملی اسپانیا جای خالی بزرگانی چون ژاوی و اینیستا را بعد از چند سال به خوبی پر و همه نگاه ها را به سمت خود جلب کرد و 2 هفته پیش در نبرد با رقبایی سرسخت موفق به دریافت جایزه ریموند کوپا در مراسم فرانس فوتبال 2021 شد.

او پیشتر توانسته بود با اختلافی قاطع برنده جایزه پسر طلایی 2021 توتواسپورتس هم بشود.

پدری: جور نشد وگرنه برای رئال بازی می‌کردم

پدری فصل گذشته 56 بازی برای بارسا انجام داد و سپس اسپانیا را در یورو 2020 و المپیک توکیو نیز همراهی کرد. همین عامل سبب شد تا او در شروع فصل مصدوم شود و پس از بازگشت بار دیگر مصدومیت به سراغ او آمد و تا پایان سال نمی تواند برای بارسا به میدان برود. آخرین بازی پدری برای بارسا در زمین بنفیکا بود که با شکست 3-0 آبی اناری ها همراه شد.

پدری در مصاحبه با توتواسپورت و در پاسخ به سوالی در مورد دریافت پیشنهاد از پی اس جی، بایرن، لیورپول و منچستر گفت:« من در یک خانواده بارسایی متولد شدم و رویایم همیشه بازی برای بارسا بود. تصور نمی کردم سال قبل اوضاع برایم انقدر خوب پیش برود. اخیرا قراردادم را تمدید کرده ام و بند فسخ 1 میلیارد یورویی هم دارم. قطعا دریافت پیشنهاد از این تیم ها باعث خوشحالی است ولی رهایم کنید، من تازه قراردادم را تمدید کرده ام و آینده ام را در بارسا می بینم. سال 2026 قراردادم تمام می شود و سپس خواهیم دید.»

پدری: جور نشد وگرنه برای رئال بازی می‌کردم

حضوردر تست آکادمی رئال:« 15 ساله بودم که برای تست به باشگاه رئال رفتم. برف شدیدی آمده بود و همه چیز یک روز به تاخیر افتاد ولی سپس گفتند در حد باشگاه نیستم و به تنه ریف برگشتم. تقصیر برف بود یا پدربزرگ بارسلونایی من؟ قبل از اینکه متولد شوم، پدربزرگم از دنیا رفته بود. و خانواده ام همیشه می گویند پدربزرگم در آسمان ها کاری کرد که انتقالم به رئال منتفی شود ولی شخصا شانس بازی در رئال را رد نمی کردم. اگر فرصت بازی در این تیم نصیبم می شد، استفاده می کردم. برف یا هر چیز دیگر در نهایت مانع شد و در نهایت خودشان مرا قبول نکردند. ناراحت نیستم چون باعث شد شانس بازی در تیم محبوبم نصیبم شود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋