دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مربیگری رئال را رد کردم چون در حد این تیم نبودم

یولیان ناگلزمن:؛ مربیگری رئال را رد کردم چون در حد این تیم نبودم؛ یولیان ناگلزمن سرمربی کنونی بایرن سال 2018 گزینه جانشینی زین الدین زیدان در رئال بود ولی این پیشنهاد را رد کرد.

مربیگری رئال را رد کردم چون در حد این تیم نبودم

به گزارش ورزش، یولیان ناگلزمن فصل جاری جانشین هانسی فلیک در بایرن مونیخ شد. او پس از تجربیات موفق در هوفن هایم و لایپزیش، گزینه اول مربیگری بایرن بود و به پیشنهاد  این تیم نیز پاسخ مثبت داد. ناگلزمن در 32 سالگی بود که هدایت هوفن هایم را قبول کرد و یکی از جوان ترین مربیان تاریخ بوندسلیگا محسوب می شود.

او توانسته با بایرن موینخ هم نتایج مثبتی بگیرد و ثابت کرده است که انتخاب او از سوی مسئولان بایرن، کاملا درست بوده است.

مربیگری رئال را رد کردم چون در حد این تیم نبودم

ناگلزمن سال 2018 از رئال مادرید هم پیشنهاد داشت یعنی زمانی که زیدان از سمت خود استعفا کرده بود ولی مربی آلمانی به رئال پاسخ منفی داد، چرا که اعتقاد داشت مربیگری باشگاهی چون رئال برایش زود است.

او در مصاحبه جدیدش با اسپورت ایلوستریتد و در مورد رد پیشنهاد رئال گفت:« وقتی مربی هوفن هایم شدم، تطابق پذیری با باشگاه به سریع ترین شکل ممکن سپری شد چون من مربی تیم جوانان باشگاه بودم و از آشپز تا مسئول چمن ورزشگاه را کاملا می شناختم. وقتی به من پیشنهاد  شد مربی تیم اول شوم، استقبال کردم چون می خواستم قدم بزرگی در حرفه ام بردارم ولی پیشنهاد مربیگری رئال، قدمی بسیار بسیار بزرگ بود و من در آن مقطع در حد و اندازه های هدایت رئال نبودم. منطقی بود که پیشنهادشان را قبول نکنم.»

مربیگری رئال را رد کردم چون در حد این تیم نبودم

ناگلزمن در مورد اینکه بعدها ممکن است مربی رئال شود یا خیر گفت:« من با بایرن قرارداد دارم و امیدوارم 5 سال بعد نیز روی نیمکت همین تیم حضور داشته باشم. قرار نیست تا 70 سالگی مربیگری کنم ولی سال ها در این شغل خواهم ماند و کسی نمی تواند آینده را پیش‌بینی کند. ببینیم چه می شود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋