دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کولیبالی در محاصره شرکت کننده بازی مرکب (عکس)

موسی کولیبالی مدافع فولاد به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در دیدار روز گذشته تیمش برابر نساجی به میدان برود.

به گزارش ورزش، مدافع تنومند و اهل کشور مالی سومین فصل حضورش در فولاد را سپری می کند. موسی کولیبالی که با استقلال خوزستان به فوتبال ایران معرفی شد، یکی از گلزن ترین مدافعان خارجی تاریخ فوتبال ایران است و در این مدت نیز یکی از ارکان اصلی و ستون های تیم فولاد بوده است.

او روز گذشته در دیدار برابر نساجی به دلیل آسیب دیدگی غایب بود و نتوانست تیمش را همراهی کند. مصدومیت او در زمانی رخ داد که دو مدافع وسط دیگر فولاد به نام های ایوب والی و مهران موسوی نیز به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند تیمشان را همراهی کنند.

کولیبالی روز گذشته از روی سکوهای استادیوم فولاد آره نا نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بود. آنها در روزی که به شدت از عملکرد داور مسابقه انتقاد داشتند، فرصت های زیادی را نیز از دست دادند و این مسئله سبب شد تا فولاد به کسب یک امتیاز بسنده کند.

کولیبالی در محاصره شرکت کننده بازی مرکب (عکس)

کولیبالی در محاصره شرکت کننده بازی مرکب (عکس)

کولیبالی در محاصره شرکت کننده بازی مرکب (عکس)

نکته جالب دیدار روز گذشته، حضور بازیکن جدید فولاد با لباس سریال معروف اسکوید گیم یا همان بازی مرکب بر روی سکوهای فولاد آره نا بود. مهدی لیموچی وینگر جوان و سابق قشقایی که در روز آخر بازار نقل و انتقالات تابستانی به فولاد پیوست، روز گذشته در کنار کولیبالی از روی سکوها نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بود.

لیموچی با بر تن کردن لباس معروف سریال بازی مرکب و داشتن اتیکت شماره 001 به عنوان بازیکن شماره یک این سریال کره ای، سوژه دوربین امیر خیرخواه عکاس ورزش شد. لیموچی پس از فسخ قراردادش با قشقایی به فولاد پیوست و چند وقت پیش نیز شائبه ای درخصوص نحوه جذب او پیش آمد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋