دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عاشوری: شبیه تیم های اروپایی شده ایم

با هر تیمی می‌توانیم ایستادگی کنیم؛ عاشوری: شبیه تیم‌های اروپایی شده‌ایم؛ هافبک گل گهر سیرجان می گوید فشردگی بازی ها برای این تیم نه تنها ضرر دارد بلکه خوب است.

به گزارش ورزش، گل گهر سیرجان دو بر یک پدیده را در خانه حریف شکست داد و صدرنشین لیگ بیست و یکم شد. نوید عاشوری در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: در دقایق ابتدایی خوب نبودیم و بعد از این که گل خوردیم غافلگیر شدیم اما شخصیت تیمی که داشتیم باعث شد به بازی برگردیم و دو بر یک به پیروزی برسیم.


او در مورد تغییراتی که در ترکیب گل‌گهر داده شده بود ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، ولی تیم ما آنقدر شخصیت گرفته که با هر ترکیبی می تواند مقابل حریفان ایستادگی کند.

عاشوری: شبیه تیم‌های اروپایی شده‌ایم


این بازیکن در مورد تعریف و تمجید امیر قلعه‌نویی از پدیده عنوان کرد: واقعاً پدیده تیم خوبی است و نمی‌دانم چرا تا الان نتیجه نگرفته است. بازی کردن مقابل آنها سخت بود ولی سه امتیاز خارج از خانه بسیار توانست به ما کمک کند. 


عاشوری در مورد قضاوت داور نظرش را اینگونه بیان کرد: صحنه خاصی وجود نداشت و ما سعی می‌کنیم در مورد داوری حرفی نزنیم تا روی آنها فشار این باشد به هر حال آن ها هم انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند. 
هافبک آبی‌پوشان سیرجان در مورد صدرنشینی این تیم گفت: اتفاق خیلی خوبی است اما هنوز تعداد زیادی از بازی ها باقی مانده و لیگ  فرسایشی است. باید سعی کنیم خوب نتیجه بگیریم تا بتوانیم در پایان فصل جایگاه در شأن گل‌گهر کسب کنیم.

عاشوری: شبیه تیم‌های اروپایی شده‌ایم


سوال بعدی در رابطه با فشردگی بازی‌‌ها بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: به نظر من فشردگی از یک لحاظ خوب است زیرا ما پیش از فصل خیلی زود تمرینات را شروع کردیم و آماده یک لیگ سخت و فشرده بودیم و به نظر من سازمان لیگ برنامه ریزی خوبی انجام داده است. تیم های ما شبیه به تیم های اروپایی شده اند و تقریباً در هفته دو بازی انجام می شود.


عاشوری در پایان در مورد دیدار بعدی تیمش که با فولاد خوزستان برگزار خواهد شد، بیان کرد: ما فقط یک روز باید از برد برابر پدیده خوشحال باشیم و بعد به بازی با فولاد فکر کنیم. این تیم چغر و بد بدن است ولی امیدوارم سه امتیاز را از آنها بگیریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋