دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

منشا آقای گل ، آذرباد آقای پاس گل

بازیکنان مس صدرنشین دو جدول لیگ؛ منشا آقای گل ، آذرباد آقای پاس گل؛ هافبک خلاق مس رفسنجان موفق شد نقش اصلی را در برتری خانگی تیمش ایفا کند و سازنده دو گل برتری مسی‌ها بود.

به گزارش ورزش محسن آذرباد هافبک بازیساز و 32 ساله مسی‌ها در اوج آمادگی به سر می‌برد و نقش پررنگی در 4 پیروزی متوالی مس رفسنجان در لیگ برتر داشته است؛ او که سابقه آقای گلی در لیگ یک را در کارنامه خود دارد، به دنبال این دستاورد در لیگ برتر است و امیدوار به آن بوده با درخشش‌های خود در پایان لیگ بیست و یکم به عنوان برترین پاسور فصل برسد.

آذرباد که مقابل پرسپولیس سازنده تک گل تیمش بود و در دیدار هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن، یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل ثبت کرد، روز گذشته در دوئل مقابل تراکتور به درخشش خود در ترکیب نارنجی‌پوشان رفسنجانی ادامه داد و نقش کلیدی در ترکیب تیمش داشت.

منشا آقای گل ، آذرباد آقای پاس گل

این هافبک بازیساز و خلاق در شرایطی که بازی 1-1 دنبال می‌شد، روی ارسال ضربه کرنر فرصت گلزنی برای مجید علیاری ساخت تا دوباره پیروزی به اردوی مس بازگردد و در ادامه نیز پاس در عمق عالی او برای فراز امامعلی باعث گلزنی این مهاجم باتجربه شد تا این‌چنین با 2 پاس‌گل نمایش درخشانی از خود مقابل تراکتور به جای بگذارد.

با دو پاس‌گل روز گذشته، آذرباد با 4 پاس‌گل صدرنشین جدول برترین پاسورهای لیگ برتر شد؛این درحالی بود که گادوین منشا هم با به ثمررساندن ششمین گل در جدول گلزنان نفر اول است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋