دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علیه لیدرها؛ همه پشت سهراب (عکس)

بازیکنان استقلال خوزستان پشت سر سرمربی؛ علیه لیدرها؛ همه پشت سهراب (عکس)؛ بازیکنان استقلال خوزستان با انتشار پستی مشترک از سرمربی خود یعنی سهراب بختیاری زاده حمایت کردند.

به گزارش ورزش، استقلال خوزستان در هفته های سپری شده از بازی های دسته اول یکی از تیم های موفق بوده و با کسب 15 امتیاز از 9 دیدار و در فاصله 4 امتیازی با صدرنشین در رتبه پنجم جدول قرار دارد. این نتیجه از این حیث ارزشمند است که در ابتدای فصل صحبت از خروج استقلال خوزستان از اهواز بود و تیم در دوران آماده سازی به اندازه کافی تمرین نکرد و از همه مهمتر بودجه ای که برای این تیم در فصل جاری پیش بینی شده به اندازه تیم های مدعی نیست. فصل گذشته هم هفته های متمادی استقلال خوزستان مدعی صعود به لیگ برتر بود اما به دلیل مشکلات مالی و عدم تزریق به موقع پول در نهایت موجب شد که از صعود به لیگ برتر باز بماند. 

با وجود تکرار این مشکلات در فصل پیش رو سهراب بختیاری زاده در تلاش است با استقلال خوزستان به صدر جدول نزدیک شود و این تیم را به روزهای خوب گذشته اش برگرداند اما برخی حاشیه ها در تلاش برای راندن تیم به عقب هستند و البته تلاش سرمربی تیم در راستای ایستادگی در برابر این حاشیه ها است. بازیکنان استقلال خوزستان هم با دیدن این حاشیه ها از سرمربی تیم خود حمایت کردند. آنها با انتشار تصویر سرمربی تیم در صفحه شخصی خو نوشتند: کسانی که از شما بدشان می آید حتی اگر ببینند روی آب راه می روی می گویند شنا بلد نیست. 

سهراب بختیاری زاده بر این عقیده است تیم باید در آرامش و بدور از هیاهو و حاشیه ها و هم چنین حضورهایی که ضرورت ندارد به تمرینات خود ادامه دهد تا روی مسایل فنی متمرکز شود و در مصاف با حریفان امتیازات لازم را به دست بیاورد اما برخی روی حضور خود در تمرین و نزدیک شدن به تیم و حتی دخالت ها تاکید دارند که این موضوع با ایستادگی سرمربی مواجه شده است و می گوید تا روزی که در تیم حضور داشته باشد تلاش خواهد کرد استقلال خوزستان راه درست را طی کند.

علیه لیدرها؛ همه پشت سهراب (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋