دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کعبی: همه با هم گل می زنیم و گل می خوریم

کعبی: همه با هم گل می‌زنیم و گل می‌خوریم

بردیم و لی مثل بازی قبل نبودیم؛ کعبی: همه با هم گل می‌زنیم و گل می‌خوریم؛ مدافع  مس رفسنجان محمد ربیعی را نترس ترین مربی لیگ خطاب می کند.

به گزارش ورزش، مس رفسنجان پس از پیروزی 3-2 مقابل تراکتور با ۱۷ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت . عقیل کعبی در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود در روز بدمان توانستیم ببریم اما در فرم خوب  بازی قبل نبودیم به خاطر اینکه بازی ها هر ۵ روز یکبار برگزار می‌شود.


او در مورد این که مقصر گل های دریافت شده چه کسی بود ادامه داد: من مقصری در دو گل  نمی بینم ما یک تیم هستیم و همه ما مقصر بودیم و نمی‌شود گفت فرد خاصی  اشتباه کرده است.


مدافع مس رفسنجان در مورد عملکرد خوب این تیم و رتبه پنجمی  نظرش را اینگونه بیان کرد: ما برای اهدافی که داریم باید بجنگیم و الان هم که رتبه تک رقمی گرفتیم حاصل زحمات تمام مجموعه است. از کارکنان شرکت مس تا تدارکات تیم سختی زیادی کشیدند و انشاالله این برد ها تداوم داشته باشد. می‌توانم بگویم آقای ربیعی نترس ترین مربی لیگ است و برای هر بازی برنامه و تاکتیک خاصی دارد و ما هیچ وقت ضد فوتبال بازی نکردیم و همیشه در حمله بودیم.


وی در مورد صحبت محمد ربیعی مبنی بر اینکه بازی در  ورزشگاه در سرچشمه از امتیاز میزبانی این تیم کم کرده گفت: بالاخره دوباره به خانه برمی‌گردیم . چمن ورزشگاه خودمان  تا یک ماه دیگر یا حتی کمتر آماده می‌شود و آنجا بهتر هم بازی خواهیم کرد. 


کعبی در پایان در مورد دیدار بعدی افزود: فجر تیم ریشه‌دار و قابل احترامی است و با تاکتیک هایی که سرمربی می دهد انشاالله بتوانیم دست پر از شیراز برگردیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋