دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رویای تقابل برانکو و کی روش به باد رفت

حذف عمان از جام ملت های عربی؛ رویای تقابل برانکو و کی روش به باد رفت؛ با شکست دو بر یک عمان مقابل تونس، فوتبالدوستان ایرانی شاهد تقابل کی روش و برانکو در دیدار نیمه نهایی جام ملت های عربی نخواهند بود.

رویای تقابل برانکو و کی روش به باد رفت

به گزارش ورزش، در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام کشورهای عربی، تیم های ملی فوتبال تونس و عمان در استادیوم اجوکیشن سیتی قطر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی دو بر یک تونس به پایان رسید.

در این مسابقه، شاگردان منظر الکبیر بازی را خوب آغاز کردند. ارسال امین بن حمیدة از سمت چپ به روی دروازه با خروج اشتباه ابراهیم المخینی سنگربان عمان همراه شد و سیف الدین الجزیری مهاجم تونسی ها با یک پرواز بلند توپ را به تور دروازه عمان چسباند تا این تیم با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

رویای تقابل برانکو و کی روش به باد رفت

نیمه نخست با این یک گل به سود تونس به پایان رسید اما تلاش های شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای رسیدن به گل تساوی در دقیقه 66 جواب داد. پس از اینکه معتز صالح با یک پاس ارشد العلوی را در پشت محوطه جریمه صاحب شرایط شوت زنی کرد، این بازیکن با شلیکی محکم و دیدنی دروازه تونس را باز کرد و حساب کار را به نتیجه تساوی یک – یک تغییر داد.

رویای تقابل برانکو و کی روش به باد رفت

اما شادی شاگردان برانکو تنها 3 دقیقه دوام داشت. تونس صاحب یک ضربه کاشته از سمت راست شد که ارسال نعیم سلیتی در دهانه دروازه به یوسف المساکنی مهاجم مطرح تونسی ها رسید و بازیکن العربی قطر با یک ضربه سر برای بار دوم دروازه عمان را گشود و تیمش را پیش انداخت.

رویای تقابل برانکو و کی روش به باد رفت

این بازی در پایان با برتری 2 بر یک تونس به پایان رسید و عمان از دور رقابت ها کنار رفت. بدین ترتیب انتظار هواداران ایرانی برای تقابل عمان و مصر در دیدار نیمه نهایی و تماشای مبارزه میان برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش دو سرمربی سابق تیم ملی بی نتیجه ماند. در صورتی که عمان بازی خود را پیروز می شد و مصر نیز فردا شب از سد اردن عبور می کرد، این دو سرمربی برای صعود به فینال به مصاف هم می رفتند.

رویای تقابل برانکو و کی روش به باد رفت

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋