دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صادقی و انتقام گیری از تیم سابق (عکس)

وقتی ستاره سابق، جشن پیروزی را خراب می‌کند؛ صادقی و انتقام‌گیری از تیم سابق (عکس)؛ وینگر سرعتی گل‌گهر با درخشش خود مانع پیروزی تیم سابقش در مشهد شد.

به گزارش ورزش سعید صادقی که به یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب گل‌گهر سیرجان تبدیل شده و در لیگ بیست و یکم و تا پیش از دوئل گل‌گهر و شهر خودرو موفق شده بود 3 بار با پیراهن تیم سیرجانی گلزنی کند و یک بار هم در نقش گلساز بدرخشد، امروز هم به روند درخشان خود ادامه داد.

صادقی که امروز در مشهد مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود، با انگیزه‌ای مضاعف دوندگی و تلاش زیادی داشت با بتواند خط دفاعی شهر خودرو را به اشتباه بیندازد و دروازه تیم فصل گذشته خود را باز کند؛ اتفاقی که سرانجام رخ داد و با یک فرار عالی، این وینگر سرعتی موفق شد تا بتواند گل تساوی‌بخش تیمش را وارد دروازه میلاد فراهانی کند.

به جز گلی که امروز سعید صادقی در ورزشگاه ثامن الائمه به ثمر رساند، این بازیکن کلیدی تاثیر پررنگی در حملات گل‌گهر داشت و پی‌ریزی حملات تیمش را عهده‌دار بود و بارها با خلاقیت فردی خود باعث تهدید دروازه شهر خودرو شد تا این‌چنین نقش مهمی در پیروزی تیمش در مشهد ایفا کرده و بتواند دروازه تیم سابق خود را هم باز کند.

صادقی و انتقام‌گیری از تیم سابق (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋