دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امامعلی: خوشحالم که توانستیم گل بزنم

امامعلی: خوشحالم که توانستیم گل بزنم

سعی میکنیم به بالای جدول نزدیکتر شویم؛ امامعلی: خوشحالم که توانستیم گل بزنم؛ فراز امامعلی می‌گوید که پس از مصدومیت توانسته است به روزهای خوب خود برگردد و آمادگی کافی دارد.

به گزارش ورزش، فراز امامعلی پس از بزد مس رفسنجان مقابل تراکتور به خبرنگار ما گفت: بازی عالی بود. امروز بازی سختی داشتیم و من تیم تراکتور را امروز خوب دیدم و خدا را شکر می‌کنم با همدلی و تلاشی که بچه ها و کادرفنی داشتیم توانستیم که از این بازی سخت هم عبور کنیم و خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

او در خصوص گلزنی در این بازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم. من در چند بازی آخر تمام تلاشم را کردم. متاسفانه امسال نمی‌دانم چرا اما خیلی بدشانس بودم و توپ هایم در ثانیه آخر وارد دروازه نمی‌شد ولی خدا را شکر می‌کنم که از این بازی پایم به گلزنی باز شد و تمام تلاشم را می‌کنم همین روند را ادامه بدهم و فقط به فکر موفقیت تیم هستم و امیدوارم که همین روند ادامه بدهیم.

وی افزود: من در دو هفته اول مصدوم بودم و همسترینگ پاره کردم و کمی از شرایط ایده‌آل دور بودم اما خدا را شکر توانستم به روزهای خوب برگردم.

امامعلی درباره پاس گلی که محسن آذرباد در این دیدار به او داد، عنوان کرد: پاس های محسن حرف ندارد و امیدوارم امسال حتما بتواند آقای پاس گل لیگ شود. 

مهاجم مس رفسنجان درباره شرایط خوب این تیم در فصل جاری توضیح داد: تیم ما امسال واقعا تیم یکدستی است و واقعا فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند و چه کسی روی نیمکت یا سکو بنشیند و همه یکدل هستیم و فرقی نمی‌کند چه بازیکنی فیکس است و هر چیزی سرمربی دستور بدهد هماهن اتفاق می‌افتد و من فکر می‌کنم دلیل موفقیت امسال ما اول تیم بودن و رفاقتمان است و بعد مسائل دیگر.

او در مورد داوری دیدار امروز مقابل تراکتور گفت: تا آنجایی که من دیدم داوری واقعا اشتباهی نداشت. من اولین بار بود که این داور را می‌دیدم و به نظرم خوب سوت زد و به او تبریک می‌گویم. امیدوارم همیشه داوری ها همینطور باشد.

بازیکن مس در پایان درباره بازی هفته آینده این تیم برابر فجر سپاسی اظهار داشت: ما امسال هیچ بازی آسانی در لیگ نداریم و همه تیم ها خطرناک هستند و تیم فجر هم همینطور است‌؛ می‌دانیم که شرایط چمن آنجا هم مساعد نیست و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم از آنجا هم دست پر به رفسنجان بیاییم و از کورس بالای جدول عقب نیفتیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋