دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اوج بدشانسی اراکی ها؛ دو تیر در یک دقیقه (عکس)

شاگردان خطیبی در اواسط نیمه دوم بازی امروز مقابل فجر با بدشانسی از رسیدن به گل بازماندند.

به گزارش ورزش، آلومینیوم اراک که در خانه یک تیم مخوف بوده و جز یک مساوی مقابل ذوب آهن، سه دیدار قبلی خود در اراک را با برد پشت سر گذاشته بود امروز به دنبال چهارمین پیروزی خاتگی خود بود.

حریف امروز اراکی ها فجرسپاسی شیراز بود که در 7 امتیاز از 9 امتیاز خود در این فصل را در بازی های خارج از خانه کسب کرده و جزو میهمانان خطرناک لیگ بیست و یکم به شمار می رفت.

اوج بدشانسی اراکی ها؛ دو تیر در یک دقیقه (عکس)

بعد از پایان نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل، اراکی ها در نیمه دوم کار را تهاجمی شروع کردند و با طراحی چند حمله خطرناک به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند؛ اتفاقی که با بدشانسی آنها رقم نخورد.

در دقیقه 61 بازی، محمد امین اسدی صاحب یک موقعیت تک به تک با دروازه بان شد؛ او که در بازی قبل مقابل تراکتور در چنین شرایط موفق به باز کردن دروازه سالاری شده بود، این بار در موقعیت تک به تک با صادقی، با یک ضربه زمینی توپ را از کنار دستان دروازه بان فجر عبور داد و در حالی که همه چیز برای باز شدن دروازه فراهم شده بود، توپ به تیرک دروازه خورده و گل نشد!

اوج بدشانسی اراکی ها؛ دو تیر در یک دقیقه (عکس)

کمتر از یک دقیقه بعد از این موقعیت آلومینیوم صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت راست زمین شد. جالب اینجاست که تیرک دروازه در این صحنه هم مانع از به گل رسیدن اراکی ها شد تا اوج بدشانسی را در یک دقیقه برای میزبان شاهد باشیم؛ ضربه سر وحید محمدزاده روی ارسال ایستگاهی احمدی در این موقعیت، به تیرک دروازه برخورد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋