دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتقال قرن رئال مادرید از نگاه پرز؛ رونالدو نیست

انتقال قرن رئال مادرید از نگاه پرز؛ رونالدو نیست

ایجنت کروس فاش ساخت؛ انتقال قرن رئال مادرید از نگاه پرز؛ رونالدو نیست؛ رئیس رئال اعتقاد دارد که تونی کروس خرید قرن رئال مادرید است.

به گزارش ورزش، تونی کروس تابستان 2014 و پس از فتح جام جهانی با آلمان بود که از بایرن به رئال پیوست. از قرارداد او یک سال دیگر باقیمانده بود ولی کروس قصد تمدید نداشت. اتفاقی که سبب شد بایرن بر سر انتقال او با رئال وارد مذاکره شود و با تنها 30 میلیون یورو مجوز جدایی او صادر شد.

انتقال قرن رئال مادرید از نگاه پرز؛ رونالدو نیست

کروس در اولین فصل حضورش در رئال برنده سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها شد و سپس کمک کرد این تیم سه بار متوالی برنده لیگ قهرمانان شود. کروس که تا 2023 قرارداد دارد، بارها گفته است که قصد دارد در رئال بازنشسته شود. زمزمه های تمدید قرارداد او تا 2024 نیز به گوش می رسد.

با توجه به کیفیت بالای تونی کروس، رقم انتقال او چیزی شبیه به شوخی می ماند تا جایی که بسیاری می گویند انتقال او سرقت بزرگ رئال از بایرن بود.

انتقال قرن رئال مادرید از نگاه پرز؛ رونالدو نیست

وولکر اشتروث مدیر برنامه های کروس در کتاب بیوگرافی خود فاش ساخت که فلورنتینو پرز رئیس رئال اعتقاد دارد تونی کروس انتقال قرن باشگاه مادریدی است:« قبل از پاندمی کرونا بود که پرز از من برای یک ضیافت ناهار دعوت کرد. او انسانی بسیار محترم و دوست داشتنی است و همیشه از هم صحبتی با او لذت برده ام. در آن ضیافت او رو به من کرد و گفت که تونی کروس انتقال قرن رئال مادرید است و برایم توضیح داد که از جذب او چقدر خوشحال بود و افتخار می کند که کروس همچنان برای رئال بازی می کند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋