دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آمار عجیب: دانشگر گل بزند،استقلال قطعا می برد

استقلال آمار عجیب و جالب توجهی با محمد دانشگر دارد و هر زمان که این بازیکن موفق به گلزنی شده، آبی ها بی بر و برگرد بازی را برده اند.

آمار عجیب: دانشگر گل بزند،استقلال قطعا می برد

به گزارش ورزش، این نسخه از محمد دانشگر در لیگ بیست و یکم کاملا با سایر ورژن های قبلی مدافع بوشهری تفاوت دارد. بازیکنی بی حاشیه و کاملا در خدمت تیم که هیچ خبری از جار و جنجال های سال های گذشته اش نیست و او حتی در روزهای پیروزی استقلال نیز مصاحبه ای با رسانه ها و خبرنگاران انجام نمی دهد و به قول معروف سرش گرم کار خودش است.

دانشگر در این فصل در کنار سیاوش یزدانی، حسین مرادمند و عارف آقاسی برای استقلال بازی کرده و او روز گذشته توانست از پاس دیدنی مهدی مهدی پور نهایت استفاده را برده و تیمش را به گل دوم برساند. یک گل حیاتی که خیال فرهاد مجیدی را بابت پیروزی راحت کرد و همین آسودگی خیال باعث شد تا استقلالی ها بدون استرس ادامه بازی را از سر بگیرند و ارسلان مطهری نیز در نهایت تیمش را به گل سوم رساند.

آمار عجیب: دانشگر گل بزند،استقلال قطعا می برد

گلی که دانشگر روز گذشته به ثمر رساند، یازدهمین گل او با پیراهن استقلال بود که این بازیکن در یازده دیدار متفاوت آنها را وارد دروازه رقبا کرده است. اما مسئله ای که باعث شده گل های این مدافع بوشهری توجهات را به خودش جلب کند، آمار شگفت انگیز پیروزی در تمامی این 11 دیداری است که دانشگر برای تیمش گلزنی کرده است.

آمار عجیب: دانشگر گل بزند،استقلال قطعا می برد

او نخستین بار در هفته نهم لیگ هیجدهم و در برتری 2 بر یک استقلال برابر سایپا برای آبی پوشان گلزنی کرد. پس از آن، دانشگر در جریان پیروزی های 3 بر صفر مقابل ذوب آهن، 2 بر یک در جدال با العین در لیگ قهرمانان آسیا، 4 بر صفر برابر سایپا، 5 بر صفر مقابل صنعت نفت، 4 بر یک در تقابل با شاهین بوشهر، دو بر یک مقابل سایپا، دو بر صفر برابر شهرخودرو، دو بر یک مقابل پیکان و پیروزی 3 بر صفر روز گذشته مجددا مقابل پیکان گلزنی کرد که در تمامی این 10 دیدار، استقلال با نتایج خوبی برنده از زمین خارج شد.

استقلال در این 10 دیداری که دانشگر گلزنی کرد، در جریان بازی به پیروزی رسید. این مدافع همچنین در جام حذفی و در دقیقه 92 موفق شد گل تساوی تیم مجیدی را وارد دروازه پرسپولیس کند تا حساب کار در لحظات پایانی بازی 2 – 2 مساوی شود و آبی پوشان در ضربات پنالتی موفق شدند از سد حریف دیرینه خود گذشته و راهی دیدار پایانی جام حذفی شوند.

آمار عجیب: دانشگر گل بزند،استقلال قطعا می برد

بدین ترتیب محمد دانشگر تاکنون 11 بار و در 11 دیدار مختلف برای استقلال گلزنی کرده که آبی پوشان در تمامی آنها به پیروزی رسیده اند. اتفاقی جالب و شگفت انگیز که رکوردی خاص و ویژه در فوتبال ایران محسوب می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋