دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک استقلالی بازی را در حد دربی جنجالی کرد(عکس)

محمدجوادی محمدی، با گلی که به ثمر رساند پرسپولیس را تا آستانه شکست خانگی پیش برد.

یک استقلالی بازی را در حد دربی جنجالی کرد(عکس)

به گزارش ورزش، شاید اکثر هواداران فوتبال ایران آخرین شکست پرسپولیس در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی را به خاطر نیاورند و مدافع عنوان قهرمانی چندسال اخیر ایران با زمین‌گیر کردن حریفان در آزادی در مسیر قهرمانی قرار می‌گرفت ولی شب گذشته مقابل هوادار تا آستانه شکستی عجیب پیش رفت.

پرسپولیس پس از اینکه برای نخستین بار از هوادار در نیمه اول عقب افتاد، تنها سه دقیقه بعد به گل آنها جواب داد اما گل محمدجواد محمدی در نیمه دوم موجب شد پرسپولیس با استرس و حتی عصبانیت بیش از چهل دقیقه برای فرار از شکست تلاش کند.

یک استقلالی بازی را در حد دربی جنجالی کرد(عکس)

اما محمدی که با گلش به چهره اصلی هفته نهم لیگ تبدیل شده نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشت. او پیش از رفتن به لیگ یک با نظر منصوریان استقلالی شده بود و با روی کار آمدن شفر و تغییر پستش با نظر این مربی آلمانی روزهای سختی را سپری کرد و نتوانست خودش را نشان دهد.

 محمدی که با هوادار به لیگ‌برتر برگشته و به مهاجم اصلی عنایتی تبدیل شده گلی مهم و البته عجیب را به ثمر رساند که باعث شد این مسابقه از دربی تاریخی پایتخت که هفته گذشته برگزار شده بود جنجالی‌تر و نفس‌گیر‌تر دنبال شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋