دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رجبی: وقتی بازیکن قد بلند داری ایستگاهی بزن

استقلال_سپاهان مثل دربی یخ نمی شود؛ رجبی: وقتی بازیکن قد بلند داری ایستگاهی بزن؛ بازیکن سابق استقلال اعتقاد دارد این تیم اگر قصد موفقیت دارد باید بیشتر باید روی خط حمله اش کار کند.

رجبی: وقتی بازیکن قد بلند داری ایستگاهی بزن

به گزارش ورزش، استقلال بعد از کسب پنج تساوی به پیروزی سه بر صفر مقابل پیکان دست یافت رضا رجبی در این مورد به خبرنگار ما گفت: اولا جا دارد به هواداران تبریک بگویم که پنج هفته پر استرس و پر تنش را پشت سر گذاشتند. اعضای تیم بعد از اینکه پنج هفته را از دست دادند متوجه شدند باید بیشتر دقت کرد و وقت گذاشت و آنالیز کرد.
وی در مورد گلزنی مدافعان در این دیدار ادامه داد: در فوتبال روز دنیا ضربات شروع مجدد نقش بسیار مهمی را دارد. استقلال توانست از قدرت سرزنی مدافعانش در شروع مجدد استفاده کند و گل اول را توسط سیاوش یزدانی به ثمر برساند. گل محمد دانشگر از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید و نشان دهنده این بود ‌استقلال از قد بلند مدافع و مهاجمانش به خوبی استفاده کرده و این هم یک حربه گلزنی است و به نظرم دروازه بان پیکان در گل سوم مرتکب اشتباه شد و  ارسلان مطهری با قدرت کمی  توپ را وارد دروازه کرد و این بازی را استقلال توانست ببرد اما باید این را بدانیم که تیم حریف نیامده بود که دفاع کند و خوب فوتبال بازی کرد و یکی از مسائلی که باعث شد استقلال پیروز شود این بود که حریف بازی بسته ای را ارائه نکرد.


او در مورد اینکه  استقلال بعد از چند هفته ناکامی در حال حاضر با ۱۷ امیتاز در رده دوم جدول قرار دارد و آینده را برای این تیم چطور پیش بینی می‌کند ادامه داد: درست است که استقلال امتیازاتی از دست داده ولی خوشبختانه تیم های رقیب امتیاز از دست دادند و این باعث شد که فاصله بین تیم‌ها زیاد نباشد ولی استقلال باید بداند همیشه این اتفاق نمی‌افتد که تیم‌های رقیب ببازند و مساوی کنند. به نظر من برای استقلال از نان شب واجب تر است که برای طراحی  تمرینات خط جلو زمان  بیشتری بگذارد. تیم فرهاد مجیدی باید بداند راه های رسیدن به گل ضربات ایستگاهی، کرنر، حرکات ترکیبی، پاس رو به جلو در محوطه ۱۸ قدم و غیره است  و اینها یک مقدار در استقلال  کم رنگ تر است. شرایط استقلال ایده آل نیست اما  شرایط بدی هم ندارد و یک مقدار در  خط حمله باید بیشتر تمرکز کنند. امیدوارم استقلال با اقتدار بیشتری به راهش ادامه دهد.


پیشکسوت آبی ها در مورد بازی حساس در برابر سپاهان که به نوعی حکم فینال را دارد نظرش را اینگونه بیان کرد: چون سپاهان هجومی بازی می کند و سازمان دفاعی لایه به لایه ندارد و فوتبالی خوب و شناور ارائه می دهد اگر استقلال برای این بازی طراحی تمرین با تیم سپاهان را در دستور کار قرار دهد و بتواند نقاط ضعف و قوت حریف  را به خوبی آنالیز کند فکر می‌کنم یکی از بازی های خوب امسال لیگ خواهد. این بازی مثل دربی نیست که دو تیم  مراعات کنند هر کدام از تیم ها که کمتر اشتباه و از فرصت های خود بیشتر استفاده کنند می توانند برنده بازی باشند‌. این بازی از دید من فراتر از ۶ امتیاز است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋