دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شجاعیان: در بدن دیگران نیستم که ببینم مصدومند یا نه

قسمت نبود 3 امتیاز را بگیریم؛ شجاعیان: در بدن دیگران نیستم که ببینم مصدومند یا نه!؛ هافبک بازیساز هوادار که امروز به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش حاضر نبود، عملکرد همبازیان خود را شایسته برد مقابل پرسپولیس دانست.

شجاعیان: در بدن دیگران نیستم که ببینم مصدومند یا نه

به گزارش ورزش داریوش شجاعیان هافبک سابق استقلال که امیدوار بود امروز در لباس هوادار مقابل پرسپولیس بدرخشد، به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش قرار نگرفت؛ او در میکسدزون ورزشگاه آزادی در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی امروز و نتیجه به دست آمده گفت: به نظر من می‌توانستیم برنده بازی باشیم چون دقیقه آخر گل را خوردیم و سر یک اشتباه این اتفاق رخ داد؛ می‌توانستیم این سه امتیاز را بگیریم و خودمان را بیشتر به بالای جدول نزدیک کنیم اما قسمت نبود این بازی هم و انشالله از بازی بعدی.

او درباره این‌که با حرص و جوش زیادی از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد همبازیانش بود، پاسخ داد: اصولاً تیم‌مان است و دوست داشتیم که تیم‌مان برنده بازی باشد و از نبود خودم هم در زمین ناراحت بودم، چون دوست داشتم در زمین باشم و به تیم کمک کنم و همین مسئله باعث حرص و جوش زیاد من شد.

شجاعیان در واکنش به سوال خبرنگاری درباره وقت‌کشی انجام شده از سوی هواداری‌ها و تاثیرگذاری روی کیفیت بازی گفت: من وقت تلف کردنی ندیدم، من داخل بدن دیگر بازیکنان نیستم و شاید واقعا آسیب‌دیده باشند!

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋