دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیامک نعمتی؛ ستاره حتی با فرصتی 10 دقیقه ای

سیامک نعمتی؛ ستاره حتی با فرصتی 10 دقیقه‌ای

بازیکن شماره 88 دقایقی بعد از حضور در زمین موفق شد با گل خود  تیمش را از شکست نجات دهد.

به گزارش ورزش، 84 دقیقه نیمکت نشینی برای سیامک نعمتی در نهایت با گل این بازیکن و نجات تیمش از شکست همراه بود. 

آچار فرانسه سرخ‌ها که در فصول گذشته در پست‌های مختلفی در ترکیب این تیم به کار گرفته شده بود، بعد از نیمکت نشینی در هفته‌های اخیر بهترین موقعیت را برای بازگشت انتخاب کرد. 

یک تعویض آگاهانه از یحیی گل محمدی و در نهایت سیامک نعمتی که در دقیقه 84 به کار گرفته شده بود، همه را با این جمله همراه کرد"در این دقایق کوتاه سیامک چه می‌کند؟" اما لحظاتی بعد از حضور این بازیکن به جای مهدی شیری موتور سرخ‌ها در سمت راست روشن شد و آنها حملات پردامنه خود را دنبال کردند تا نتیجه را برابر هوادار تغییر دهند. اتفاقی که در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی و کرنر شکل گرفت و ضربه این بازیکن حتی با برخورد به مدافع حریف، راهی جز دروازه مهرداد بشاگردی نداشت و گل تساوی را به نام سرخ‌ها کرد. 

سیامک نعمتی؛ ستاره حتی با فرصتی 10 دقیقه‌ای

نعمتی شادی گل خود را در سکوتی کامل برگزار کرد؛ دقیقا شبیه همان چیزی که بعد از قهرمانی سرخ‌ها با ناراحتی بابت مصدومیت بدموقع خود و دوری از جشن قهرمانی شکل داده بود. جایی که کریم باقری با چشمان تیزبین خود او را فهمید و جام قهرمانی را از بازیکنان سرمست تیمش قاپید و تقدیم این بازیکن کرد. 

نعمتی اینبار هم تنها با بوسه‌ای بر انگشتان خود و شکرگذاری بابت موقعیتی که نصیبش شده بود، این جشن گل را برپا کرد. نه اعتراضی نسبت به نیمکت نشینی‌های شاید اشتباه و تصمیم یحیی گل محمدی و نه فریادی که نشان دهد بابت این اتفاق اندوهی بزرگ دارد. او در دو موقعیت دیگر هم یک بار با ارسال و دیگری با هدف گیری دروازه توانست موقعیت های دیگر تیمش را هم شکل دهد که البته راهی به دروازه نیافت تا ستاره بی چون و چرا این بازی لقب گیرد. حتی اگر کمتر از 10 دقیقه فرصت داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋