دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صدای کونته در آمد؛ ترسیده ایم، ما خانواده داریم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از وضعیت به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا در این تیم ابراز نگرانی کرد.

صدای کونته در آمد؛ ترسیده‌ایم، ما خانواده داریم

به گزارش ورزش، باشگاه تاتنهام به لحاظ شیوع ویروس کرونا با بحران عجیبی مواجه شده است. تعداد اعضای مبتلا به کرونا در این تیم روز به روز در حال افزایش است و این نگرانی وجود دارد که در روزهای آتی به تعداد مبتلایان تاتنهام افزوده شود. با این حال در قانون یوفا آمده است که اگر یک تیم حداقل 13 بازیکن را در دسترس داشته باشد بازی باید انجام شود.

صدای کونته در آمد؛ ترسیده‌ایم، ما خانواده داریم

تاتنهام فرداشب در چارچوب رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا به مصاف رن فرانسه می رود و حالا آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تاکید کرده که باید فکری به حال وضعیت آنها شود. او گفت: "هشت بازیکن و پنج عضو کادرفنی، اما مشکل این است که هر روز افراد جدیدی را داریم که به کرونا مبتلا می‌شوند. افرادی که دیروز تست آنها مثبت نبود اما امروز هست. ما همچنان با این بیماری ادامه می دهیم و این یک مشکل جدی است."

کونته در ادامه گفت: "همه کمی ترسیده اند. مردم خانواده دارند. چرا باید ریسک کنیم؟ این سوال من است. امروز، دو تست مثبت. و فردا چه کسی؟ من؟ من نمی دانم. مطمئناً اگر من باشم بهتر از یک بازیکن است. اما من فکر می کنم این وضعیت برای هیچ کس مناسب نیست. ما با خانواده هایمان ارتباط داریم."

صدای کونته در آمد؛ ترسیده‌ایم، ما خانواده داریم

گفتنی است گزارش شده که باشگاه تاتنهام از اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست کرد که با توجه به وضعیت وخیم کرونایی در این تیم دیدار هفته آینده آنها برابر برایتون به تعویق بیفتد. از طرفی با توجه به اینکه در انگلیس دستورالعمل‌های مربوط به کرونا به سختی یوفا نیست به نظر می رسد که با این درخواست تاتنهام موافقت خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋