دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ یک. شیرازی ها به صدر چسبیدند

قشقایی ۲ - ویستا توربین صفر؛ لیگ یک/ شیرازی‌ها به صدر چسبیدند؛ شاگردان مهدی رجب‌زاده با عبور از سد ویستا توربین صدرنشین لیگ برتر شدند.

لیگ یک. شیرازی‌ها به صدر چسبیدند

به گزارش ورزش، رقابت‌های هفته نُهم لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت ۱۴ امروز با انجام هفت مسابقه همزمان آغاز شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال قشقایی شیراز در ورزشگاه حافظیه به مصاف ویستا توربین تهران رفت که قضاوت این بازی را یعقوب آشوری برعهده داشت.

شاگردان مهدی رجب‌زاده که در دو هفته ناکامی موفق به کسب پیروزی نشدند و یک تساوی و یک شکست داشتند، در دیدار اخیرشان به برتری مقابل رایکا بابل رسیدند و امروز هم به دنبال برد خانگی برابر ویستا توربین تهران بودند ولی تا لحظات پایانی نیمه اول نتوانستند کاری از پیش ببرند.

ویستا توربین تهران که در تلاش برای جبران شکست هفته قبل بود و نمی‌خواست در شیراز و مقابل قشقایی رده دومی بازنده باشد، قبل از سوت پایان نیمه اول دروازه خود را باز شده دید.

حملات شاگردان رجب‌زاده در لحظات پایانی نیمه اول نتیجه داد و سید محمد عابدی موفق شد در دقیقه ۴۴ دروازه ویستا توربین تهران را باز کند تا قشقایی شیراز با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

قشقایی در نیمه دوم هم در لحظات پایانی موفق به گلزنی شد و در دقیقه ۶+۹۰ روی موقعیت مشکوک به آفساید توسط مرصاد فلاح‌نژاد دومین گل را زد تا پیروزی ۲ بر صفر خانگی را برابر ویستا توربین جشن بگیرد و هم‌امتیاز با ملوان انزلی شد.

تیم فوتبال قشقایی شیراز در پایان هفته نُهم لیگ یک با ملوان در امتیاز ۱۹ برابر شد و بخاطر تفاضل گل  بهتر نسبت به حریف خود در صدر جدول قرار گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋