دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شصت میلیارد پاداش برای برنامه استراتژیک

شصت میلیارد پاداش برای برنامه استراتژیک

کمیته اجرایی ای اف سی تصویب کرد:؛ شصت میلیارد پاداش برای برنامه استراتژیک؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغی در حدود 60 میلیارد تومان برای فدراسیون‌ها آماده کرده تا آنها در قالب برنامه توسعه آن را دریافت کنند.

به گزارش ورزش، فدراسیون‌های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا و سایر فدراسیون‌های منطقه‌ای با برنامه ارتقای فدراسیون‌های عضو ای اف سی و برنامه بهبود فدراسیون‌های منطقه‌ای ای اف سی در موقعیت بهتری برای توسعه فوتبال در سرتاسر این قاره قرار می‌گیرند .این موضوع  در هشتمین اجلاس کمیته اجرایی ای اف سی در تاریخ 21 نوامبر 2021 به تصویب رسید. 


فوتبال در آسیا در نهایت از این دو برنامه سود خواهد برد که باعث مجهز شدن فدراسیون‌های عضو و فدراسیون‌های منطقه‌ای با شایستگی مطرح کردن و به کارگیری برنامه‌های بلند مدت و پایدار می‌شود. فدراسیون‌های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت برنامه جدید بهبود فدراسیون‌های عضو این سازمان این موقعیت را خواهند داشت که از سهمیه کامل دو میلیون دلاری در طول چرخه چهار ساله بهره ببرند و بیشترین مبلغ اختصاص یافته به آنها در هر سال 500 هزار دلار خواهد بود. 


علاوه بر این فدراسیون‌های منطقه‌ای نیز سهمیه یک میلیون دلاری در طول چهار سال خواهند داشت که بیشترین مبلغ اختصاص یافته به آنها در طول هر سال 250 هزار دلار خواهد بود.


فدراسیون‌های عضو ای اف سی در طول این مدل تامین بودجه کمکی می‌توانند از این سرمایه در سه حوزه اصلی استفاده کنند – اجرای، مدیریت رقابت و توسعه زیرساخت‌ها. این در حالی است که فدراسیون‌های منطقه‌ای نیز می‌توانند از این بودجه برای دستمزدهای اجرایی، هزینه‌های عمرانی و پروژه‌های خاص استفاده کنند. 


فدراسیون‌های عضو ذینفع باید برنامه استراتژیک چهار ساله خود را تا سال 2023 (کامل شده یا در آستانه تکمیل) ارائه دهند و فدراسیون‌های منطقه‌ای نیز باید برنامه استراتژیک چهار ساله را تا سال 2022 (کامل شده یا در آستانه تکمیل) ارائه دهند و به حسابرسی‌ها و نظارت بر حسن اجرای تعیین شده توسط ای اف سی پایبند باشند، مسیر را برای برنامه‌های سیستماتیک‌تر در زمینه توسعه هموار کنند و در عین حال از بالاترین استانداردهای مدیریتی و حداکثر پاسخگویی اطمینان حاصل کنند. 


کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت فعالانه با فدراسیون‌های عضو و فدراسیون‌های منطقه‌ای در ارتباط خواهد بود تا راهنمایی‌هایی را در زمینه برنامه‌ریزی مالی حساب شده به آنها ارائه کند و از ادامه رشد فوتبال آسیا و رسیدن به پیشرفت‌های بزرگتر در سال‌های پیش رو اطمینان حاصل کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋