دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رستمی: هر هفته از داوری ضربه می خوریم

رستمی: هر هفته از داوری ضربه می‌خوریم

عارف رستمی مهاجم ذوب آهن به روند داوری بازی مقابل مس معترض است و می‌گوید رویش خطای پنالتی اتفاق افتاده.

به گزارش ورزش، رستمی پس از شکست خانگی تیمش برابر مس در خصوص این بازی گفت: بازی خوب و پایاپای بود ولی واقعا از داوری ضرر کردیم. دو صحنه پنالتی، که یکی را من ندیدم ولی در یک صحنه که روی من اتفاق افتاد و صددرصد پنالتی بود و می‌توانستیم نتیجه را یک یک کنیم و شاید روند بازی به طور کل عوض می‌شد اما داور یک سری از خطاها را نمی‌گرفت. گل سوم و دوم خطا بود و ضد حمله خوردیم. دو یا سه هفته پیش هم همینطور بود و در بازی با فولاد در دقیقه سه یک بازیکن باید اخراج می‌شد اما این گونه نشد و هر هفته از داوری‌ها ضربه می‌خوریم. شاید با آمدن VAR این مشکلات حل شود چرا که شاید داور ندیده باشد و برود صحنه را ببیند و پنالتی را بگیرد. امیدوارم VAR بیاید.

رستمی ادامه داد: نه فقط تیم‌های اصفهانی بلکه کل تیم‌ها یک سال زحمت می‌کشند و ممکن با یک سوت داور در هفته ضرر کنند. ما چند هفته است که از داوری‌ها لطمه می‌بینیم و امیدوارم درست شود.

او در خصوص شکست سنگین ذوب آهن بیان کرد: تیم ما تیم خوبی است و اختلاف بازی سه گل نبود و حریف روی ضد حملات توانست به ما ضربه بزند اما چون اوایل بازی گل خوردیم باید جبران می‌کردیم و اگر آن پنالتی گرفته می‌شد شاید به طور کلی روند بازی عوض می‌شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋