دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بعد از تعطیلی تمرین؛ سپیدرود همچنان در بحران

بعد از تعطیلی تمرین؛ سپیدرود همچنان در بحران

در شرایطی که تیم سپیدورد در این فصل در قامت مدعی صعود ظاهر شده، مشکلات و بحران تیم ریشه‌دار گیلانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ورزش، شاگردان حسن اشجاری در این فصل توانسته طی چهار هفته اخیر با کسب نتایج موفق در صدر جدول در کنار چوکای تالش قرار گیرد، اما مشکلات مالی باعث شده تا آنها روزهای سختی را دنبال کنند.

اتفاقی که بارها با اعتراض آنها نسبت به بی توجهی مسوولان استانی را در پی داشته و اکنون در آستانه دیدار با نماینده اصفهان، با تعطیلی تمرین همراه شده است. با این شرایط و تعطیلی تمرین که احتمالا باعث عدم حضور آنها برابر حریف‌شان نیز شود، باید دید مسوولان استانی توجهی به این موضوع خواهند کرد تا در این شرایط حساس حامی یکی از مهمترین و پرطرفدارترین تیم‌های گیلانی در مسیر سختی که پیش رو دارد شوند یا خیر.

سپیدرود سه فصل پیش در لیگ برتر حضور داشت اما تداوم همین مشکلات و عدم حمایت خصوصا مالی باعث شده تا آنها اکنون با سقوطی بزرگ راهی لیگ دسته دوم شوند. با این حال آنها امیدوار بودند این فصل با حضور حسن اشجاری بار دیگر در مسیر صعود قرار گیرند که با این شرایط کار سختی پیش روی آنها قرار دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋