دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کارلتو یک رهبر بزرگ است، با او تیم دیگری هستیم

امیلیو بوتراگنیو:؛ کارلتو یک رهبر بزرگ است، با او تیم دیگری هستیم؛ مدیر ارتباطات رئال مادرید از روند تیم با کارلو آنچلوتی بسیار راضی و خوشحال است.

کارلتو یک رهبر بزرگ است، با او تیم دیگری هستیم

به گزارش ورزش، رئال مادرید امشب در زمین سوسیداد به برتری ارزشمند 0-2 دست یافت تا فاصله با رقبا در صدر جدول را افزایش دهد. در این بازی وینیسیوس و لوکا یوویچ گلزنی کردند تا رئال به هشتمین برد متوالی خود برسد.

کارلتو یک رهبر بزرگ است، با او تیم دیگری هستیم

امیلیو بوتراگنیو از اسطوره های رئال و مدیر ارتباطات فعلی باشگاه در پایان بازی گفت:« تیم خیلی خوب بازی کرد و وینیسیوس نیز فوق العاده بود. هر بازی او بهتر می شود و امشب همراه با لوکا یوویچ تعیین کننده کار کرد. نشانه های بسیار مثبتی امشب از تیم مشاهده کردیم.»

مصدومیت بنزما:« همه می دانیم کریم بنزما چه ارزشی برای تیم دارد ولی یوویچ هم خوب جواب داد و نگذاشت غیبت کریم حس شود. اینجا هر کسی به زمین می آید خوب کار می کند و این خبر فوق العاده ای است.»

کارلتو یک رهبر بزرگ است، با او تیم دیگری هستیم

آنچلوتی:« او یک رهبر بزرگ است. جو بسیار مثبتی در تیم ایجاد کرده و فوق العاده از او رضایت داریم. معتقدم کارلتو کاری خارق العاده را انجام داده است. با او تیم روندی متفاوت را پیش گرفته و به وی ایمان کامل داریم.»

قهرمانی:« هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقیمانده و صحبت از قهرمانی زود است. باید به بازی سه شنبه برابر اینتر فکر کنیم و خوشحالیم که تیم بسیار خوب و منسجم کار می کند.»

هازارد:« او بازیکن فوق العاده ای است و به ما در ادامه کمک خواهد کرد. در این مورد تردیدی نداریم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋