دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

منتخب سرخابی های پایتخت در لیگ ۲۱

با حضور ۷ استقلالی و ۴ پرسپولیسی؛ منتخب سرخابی‌های پایتخت در لیگ ۲۱؛ براساس عملکرد بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال، ترکیبی منتخب از ترین‌های این فصل سرخابی چینش شده است.

به گزارش ورزش دربی ۹۷ پایتخت در شرایطی فردا (شنبه) از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، که سرخابی‌های پایتخت با فاصله ۱ امتیازی در جدول به این مسابقه حساس رسیده‌اند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم جدول هستند و شاگردان فرهاد مجیدی هم با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه پنجم حضور دارند.

سایت آماری یازده براساس عملکرد فنی بازیکنان دو تیم، ترکیبی منتخب از ترین‌های سرخابی را چینش کرده است که ۷ استقلالی و ۴ پرسپولیسی در آن هستند.

 وحید امیری با بازی در ۵ پست مختلف و ثبت بیشترین دریبل و دو پاس گل با نمره ۷.۷ بهترین بازیکن دو تیم پیش از انجام دربی است.

امیرحسین حسین‌زاده پدیده جوان استقلال ده دریبل، یک گل زده و متوسط بیش از ۵ تکل و قطع توپ در هر بازی با نمره ۷.۴۵ بهترین بازیکن استقلال پیش از دربی است.

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا نمایندگان استقلال در این ترکیب هستند؛ وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی و مهدی عبدی چهار پرسپولیسی این تیم منتخب به شمار می‌روند.

منتخب سرخابی‌های پایتخت در لیگ ۲۱

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋