دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وضعیت نامعلوم واران، مصدومیتی که خوب نمی شود

وضعیت نامعلوم واران، مصدومیتی که خوب نمی‌شود

ستاره فرانسوی چه زمانی بر می‌گردد؟؛ وضعیت نامعلوم واران، مصدومیتی که خوب نمی‌شود؛ یک ماه پس از مصدومیت رافا واران، هنوز تاریخ بازگشت او نامشخص است.

به گزارش ورزش، رافائل واران بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در رئال مادرید و کسب تمام عناوین ممکن با این تیم، در تابستان تصمیم گرفت که چالش جدیدی را تجربه کند و نهایتاً همانطور که پیش‌بینی می‌شد به منچستر یونایتد پیوست.

هواداران منچستر یونایتد امیدوار بودند که با آمدن رافائل واران خط دفاعی تیم‌شان تقویت شود اما ستاره فرانسوی تا به اینجای فصل بسیاری از بازی های شیاطین سرخ را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

وضعیت نامعلوم واران، مصدومیتی که خوب نمی‌شود

او 9 بار در ترکیب یونایتد حضور داشته که شش مورد در لیگ برتر و سه مورد در لیگ قهرمانان بود و هشت بازی را نیز از دست داده است. واران از یک ماه پیش به دلیل مصدومیت غایب است و هنوز زمان بازگشتش به طور دقیق مشخص نیست.

رو گذشته مایکل کریک در نشست خبری بازی با آرسنال و در مورد واران گفت:« ریکاوری او خوب پیش می رود ولی به طور قطع در یک هفته پیش رو قادر به استفاده از وی نخواهیم بود. نمی توانم تاریخ مشخصی را بیان کنم و فعلا باید صبر کنیم.»

وضعیت نامعلوم واران، مصدومیتی که خوب نمی‌شود

یونایتد هشت بازی در ماه دسامبر پیش رو دارد و بازگشت واران می تواند تا حد زیادی به خط دفاعی این تیم استحکام ببخشد. یونایتد برای گذر از بحران با کادر فنی جدید و بازگشت به جمع 4 تیم باید بازی های پیش رو را برنده شود و واران می تواند در این مهم نقشی تعیین کننده داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋